رمز ارز

اولین صرافی غیرمتمرکز بیت کوین راه‌اندازی می‌شود!

زمان مطالعه: دقیقه

دو شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی بیت کوین یعنی Blockstream و Sevenlabs، با Poseidon Group برای راه‌اندازی اولین صرافی توکن اوراق بهادار غیرمتمرکز برای بیت کوین در سوئیس همکاری کرده‌اند.
طبق گزارش‌ها، این صرافی که XDEX نام گرفته، از دارایی‌های موجود در اکوسیستم بیت‌ کوین پشتیبانی می‌کند و امکان تجارت همتا به همتا را فراهم کرده و به طور موثر واسطه‌ها را از تراکنش حذف می‌کند.
لارس شلیتینگ، مشاور عمومی XDEX اعلام کرده که استفاده از زیرساخت‌های P2P توسط بازارهای مالی فعلی اجتناب‌ناپذیر است. Blockstream دسترسی به شبکه Liquid را فراهم می‌کند، یک برنامه لایه دو که برای مقیاس‌پذیری بیت کوین استفاده می‌شود و امکان تجارت دارایی‌هایی مانند بیت کوین، استیبل کوین‌های با پشتوانه یورو، فرانک سوئیس و سایر دارایی‌ها را فراهم می‌کند.
انتظار می‌رود این سیستم در سه ماهه چهارم سال 2022 راه‌اندازی شود. همچنین، کاربران قادر خواهند بود به طور شفاف و در تمام ساعات شبانه روز، به XDEX دسترسی داشته باشند.
در ابتدا، XDEX به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای سیستم‌های عامل اندروید و IOS راه‌اندازی شده و تیم قصد دارد در آینده یک پلتفرم مبتنی بر وب را نیز ایجاد کند که احتمالا از دارایی‎های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع بیت کوین مگزین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا