رمز ارز

اولین رکوردشکنی شیبا اینو در سال جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بزرگترین جهش تراکنش‌های سال توسط شیبا اینو (SHIB) ثبت شد.
به گزارش رمزارز نیوز و با استناد به داده‌های سایت Santiment، علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیل‌گر معروف اعلام کرده که فعالیت شبکه شیبا اینو از ابتدای سال 2023 رکورد بالایی را ثبت کرده است. در پایان ماه مارس 2023، شیبا اینو با تقریباً 36 هزار آدرس فعال، بیشترین افزایش روزانه در آدرس‌های فعال خود را تجربه کرده است.
نکته جالب توجه آن است که افزایش تعامل با توکن‌های شیبا اینو در شبکه، قبل از افزایش قیمت رخ داده است. پس از دو هفته معاملات در بازه قیمتی مشخص در 15 مارس، قیمت ارز دیجیتال شیبا در روزهای پایانی ماه مارس افزایش پیدا کرد و بیش از ۹٪ رشد داشت.
با توجه به آمار جامع سایت IntoTheBlock، ممکن است بعضی از افراد فکر کنند که این اتفاق به دلیل فعالیت نهنگ‌های بازار در پیش‌بینی حرکت قیمت رخ داده است، اما آمارهای موجود نشان می‌دهند که ارزش بیشتر معاملاتی که در این شرایط انجام شده است، در بازه ۱۰ تا ۱۰۰ دلار بوده و تنها ۵۷۸ معامله با ارزش ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار انجام شده است.
طبق گزارش‌ها، در این دوره، ۵۱ معامله بزرگ با ارز دیجیتال شیبا انجام شد. از این تعداد، ۵۰ معامله برای مبالغ بین ۱۰۰،۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار صورت گرفت و فقط یک معامله حدود ۱۰ میلیون دلار ارزش داشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا