بازی

اولین تریلر فیلم Oppenheimer منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم Oppenheimer منتشر شد [تماشا کنید]

رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در حالی که به اولین انفجار سلاح کشتار جمعی نگاه می‌کرد، جمله‌ای را بیان کرد: «اکنون من به مرگ تبدیل شده‌ام، ویرانگر دنیاها». کیلین مورفی در اولین تریلر پرتنش Oppenheimer نشان می‌دهد که چگونه آن انفجار به خوبی می‌توانست دنیا را نابود کند.

مورفی نقش دانشمند برجسته را در اقتباسی از کتاب برنده جایزه پولیتزر American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer اثر کای برد و مرحوم مارتین جی شروین بازی می‌کند که به بررسی درگیری و سیاست پیرامون ایجاد بمب هسته‌ای و مرد پیچیده در مرکز همه چیز می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

نولان برای اینکه واقعاً مقیاس اوپنهایمر را به خوبی به تصویر بکشد، موفق شد جمعی از بهترین بازیگران را برای این فیلم گرد هم آورد. علاوه بر کیلین مورفی شاهد حضور امیلی بلانت، مت دیمون، فلورنس پیو، رامی مالک، کنت برانا، گری اولدمن، رابرت داونی جونیور، بنی سافدی، جاش هارتنت، دین دیهان و جک کوید خواهیم بود.

نولان با خلق آثار عظیم و خلاقانه سینمایی، هدایت فیلم‌های دوست داشتنی شوالیه تاریکی، فیلم‌های هیجان‌انگیز Inception و Interstellar در میان فیلم‌های دیگر که به تحقیقات واقعاً چشمگیر و کار جلوه‌های عملی نیاز داشت، غریبه نیست.

Oppenheimer

با این وجود Oppenheimer حتی از معیارهای همیشگی او بالاتر رفته است. کارگردان و تیمش به همراه اندرو جکسون، ناظر جلوه‌های بصری، کل حوزه آزمایشی Los Alamos که تست Trinity در آنجا انجام شد و همچنین خود آزمایش و تمام کارهای فیزیک کوانتومی که اوپنهایمر و تیمش برای ساخت بمب اتمی انجام می‌دادند را بازسازی کردند.

زمانی که این حماسه تاریخی در ۳۰ تیر ۱۴۰۲ اکران شود، رقابتی سخت و پر ستاره در باکس آفیس وجود خواهد داشت. در حالی که اوپنهایمر ستاره‌های خود را بالا می‌برد، یک فیلم صورتی روشن، پلاستیکی و خارق‌العاده هم همین کار را خواهد کرد: Barbie ساخته جدید گرتا گرویگ. طبق سرنوشت، این دو اثر قرار است در یک روز اکران شوند و نبردی از بلاک باسترهای با ابعاد حماسی را برپا کنند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


قصه گاد آف وار رگناروک چقدر با اساطیر نورس تفاوت داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا