بازی

اولین تریلر از فیلم ترسناک Hellraiser منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از فیلم ترسناک Hellraiser منتشر شد [تماشا کنید]

سرانجام نخستین تریلر از فیلم ریبوت Hellraiser منتشر شده که در آن شاهد شخصیت‌های داستان و البته پین‌هد مونث با بازی جیمی کلیتون، ستاره فیلم Sense8 هستیم. دیوید بروکنر، خالق فیلم‌های ترسناکی مانند The Ritual، V/H/S، The Night House و Southbound، کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و بن کالینز و لوک پیوتروفسکی فیلمنامه این ریبوت ترسناک را نگاشته‌اند و کلایو بارکر (سازنده فیلم اصلی Hellraiser محصول ۱۹۸۷) به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

در سال ۱۹۸۷ مخاطبان برای نخستین بار با داستان اقتباسی رمان The Hellbound Heart از کلایو بارکر آشنا شدند. این فیلم ترسناک ما را با شخصیت پین‌هد آشنا کرد که در آن زمان داگ بردلی ایفای این نقش را برعهده داشت، شیطانی به نام سنوبیت که از شکنجه و اذیت و درد کشیدن دیگران لذت می‌برد. این فیلم به یک سری ترسناک موفق تبدیل شد و پس از فیلم اول، با هشت فیلم دیگر ادامه یافت.

در این تریلر منتشر شده نگاهی به جعبه پازل داریم و گوران ویسنجیک در نقش آقای وات، پسر جوانی را تشویق می‌کند که آن پازل را حل کند، جهنم را آزاد کند تا بتواند جایزه‌اش را دریافت کند. در این میان پس از باز شدن جعبه و تکمیل پازل، زنجیرهای معروف باز می‌شوند و ابعادی از زندگی سنوبیت‌ها را آشکار می‌کند. همچنین شخصیت اصلی پین‌هد را می‌بینیم که شباهت زیادی به نسخه اصلی آن دارد.

علاوه بر جیمی کلیتون در نقش پین‌‌هد، بازیگرانی چون اودسا آزیون در نقش رایلی، برندون فلین ، آدام فایسون، درو استارکی، سلینا لو، گوران ویسنجیک و هیام عباس در فیلم جدید حضور دارند.

چندی پیش طی خبر مرتبط خواندیم که فیلم Hellraiser رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرد که با توجه به «خشونت زیاد، ترس و خون» اتفاقی دور از ذهن نبود.

ریبوت فیلم Hellraiser قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۱) از شبکه هولو منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا