بازی

اولین تریلر از سریال 1899 اثر جدید خالقین دارک منتشر شد

اولین تریلر از سریال 1899 اثر جدید خالقین دارک منتشر شد

یانتیه فریز (Jantje Friese) و باران بو اودار (Baran bo Odar) برای ساخت سریال دارک (Dark) شهرت جهانی دارند و به همین خاطر خیلی‌ها منتظر 1899، اثر جدید آن‌ها، هستند.

داستان این سریال ۸ قسمتی در سال ۱۸۹۹ جریان دارد، زمانی که یک کشتی بخار مهاجر شهر لندن را ترک می‌کند و به سمت غرب و نیویورک می‌رود. مسافران این کشتی از چند کشور اروپایی هستند که با امیدها و آرزو‌های خود برای قرن جدید و آینده‌ای در خارج از کشور، در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. سفر آن‌ها با کشف یک کشتی مهاجر سرگردان در دریای آزاد، تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند. 

امیلی بیچام (Emily Beecham) بازیگر شخصیت اصلی سریال 1899 است. او پیش از این در یکی از فیلم‌های برادران کوئن، Hail, Caesar بازی کرده بود و برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ شده بود. آنورین بارنارد (Aneurin Barnard)، آندریاس پیچمان (Andreas Pietschmann)، آنتون لسر (Anton Lesser) و لوکاس لینگارد تونسن (Lucas Lynggaard Tønnesen) دیگر بازیگران 1899 هستند.

مطلب پیشنهادی:۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستیدفکت‌های عجیبی که تاکنون از آن‌ها بی‌خبر بودید
۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستید

نکته جالب این است که شخصیت‌های سریال از چند کشور مختلف دور هم جمع می‌شوند و هر بازیگر به زبان مادری خودش صحبت خواهد کرد. از این رو سریال ترسناک و تاریخی ۱۸۹۹ اثر چند زبانه است و به نظر می‌رسد که نتفلیکس برای ساخت آن بودجه بسیار زیادی در نظر گرفته باشد. در واقع با توجه به موفقیت و محبوبیت سریال دارک، انتظارات از ۱۸۹۹ بسیار بالا است. 

سریال 1899 اواخر سال میلادی جاری در سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا