رمز ارز

انتقال ۳۰۴ میلیون توکن آرخام به کوین‌بیس؛ چه بر سر قیمت ARKM می‌آید؟

انتقال ۳۰۴ میلیون توکن آرخام به کوین‌بیس؛ چه بر سر قیمت ARKM می‌آید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده پلتفرم آرخام (Arkham) در اقدامی قابل‌توجه برای رعایت الزامات رگولاتوری و مالیاتی، ۳۰۴.۵ میلیون توکن ARKM به ارزش تقریبی ۴۸۷.۲۴ میلیون دلار را از قرارداد واگذاری خود خارج کرده و آن‌ها را به پلتفرم کوین‌بیس پرایم (Coinbase Prime) انتقال داده است.

طبق داده‌های موجود، ۱۱۵.۸ میلیون توکن ARKM به ارزش ۱۸۵.۲۸ میلیون دلار در این تراکنش، متعلق به میگل مورل (Miguel Morel)، مدیرعامل آرخام بوده است.

در زمان نگارش این خبر، توکن ARKM با قیمت ۱.۵۷ دلار معامله می‌شود که یک افت تقریبا ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

آرخام پیش از این توضیح داده بود که توکن‌های تیم باید به منظور رعایت مقررات، از تاریخ ۱۸ جولای به کوین‌بیس پرایم منتقل شوند. این انتقال به این معنی است که وضعیت آزادسازی و انتقال خاص این توکن‌ها دیگر در بلاکچین قابل مشاهده نخواهد بود که امنیت و نظارت رگولاتوری بر دارایی‌ها را افزایش می‌دهد.

همچنین، اطمینان حاصل می‌شود که توکن‌ها تحت پروتکل‌های امنیتی سخت‌گیرانه مدیریت شده و این موضوع آرامش خاطر را برای سرمایه‌گذاران و سهامداران فراهم می‌کند.

این انتقال نشان‌دهنده آغاز یک چرخه بازگشایی خطی برای تیم، سرمایه‌گذاران و مشاوران است. حجم آزادسازی روزانه توکن‌ها برای این گروه‌ها معادل ۳۲۴,۲۰۰ واحد به ارزش حدود ۵۱۸ هزار دلار است.

این فرآیند بخشی از یک برنامه آزادسازی سه ساله از پیش‌تعیین شده محسوب می‌شود که علی‌رغم تحولات اخیر، بدون تغییر باقی مانده است.

سازمان‌های مجری قانون در سال‌های اخیر از خدمات کوین‌بیس برای ذخیره یا فروش امن ارزهای دیجیتال مصادره‌شده در ارتباط با تحقیقات خود استفاده کرده‌اند.

طبق اسناد رسمی، سرویس مارشال‌های ایالات متحده، یکی از نهادهای انتظامی فدرالی زیرمجموعه وزارت دادگستری آمریکا، دارایی‌های مرتبط با صرافی منحل‌شده FTX و پلتفرم دارک وب سیلک‌رود (Silk Road) را نیز به کوین‌بیس پرایم سپرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا