بازی

انتصاب مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

انتصاب مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

محمد امین حاجی هاشمی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای، دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم خواستار «استفاده از ظرفیت‌های موجود صنعت بازی‌های رایانه‌ای در راستای رشد، ارتقا آن و شکوفایی خلاقیت جوانان فعال در این زیست بوم» شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیستم سریال خاتون – روایت غیرقابل فهمبا قلقلکی برای میهن‌پرستان
نگاهی به قسمت بیستم سریال خاتون – روایت غیرقابل فهم

محمد امین حاجی هاشمی جانشین سید صادق پژمان می‌شود که از اردیبهشت سال ۹۸ مسئولیت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را بر عهده داشت و در جلسه روز شنبه هیات مدیره بنیاد نیز از او تقدیر شد. در همین جلسه، حکم انتصاب حاجی هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد به وی اعطا شد.

حاجی هاشمی که در رشته مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی دانش آموخته است، مدیریت بخش بازی‌های رایانه‌ای چهارمین و پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سابقه کاری خود دارد. وی همچنین سابقه همکاری در تدوین برنامه ملی بازی های رایانه ای (مصوب شورای عالی فضای مجازی) در مرکز ملی فضای مجازی و عضویت در هیات مدیره بنیاد و نیز تدوین استراتژی در حوزه بازی در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است که مدیرعامل جدید بنیاد در حالی در این موقعیت مشغول به کار می‌شود که امثال توییچ و حتی بازی کلش آو کلنز فیلتر شده‌اند و سرویس آپارات گیم نیز تا پای تعطیلی رفت. باید دید که حاجی هاشمی چه راهکارهایی برای رفع این مشکلات برای ارائه دارد.پ

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا