رمز ارز

انتشار جزییات شگفت‌انگیز از متاورس شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده متاورس شیبا اینو اولین تصاویر رسمی از معبد WAGMI را منتشر کرد.

به گزارش سایت کریپتوبیسیک، این تصاویر روز گذشته و در جریان گفتگوی Ryo Plaza Fireside به اشتراک گذاشته شدند. در حالی که شرکت‌کنندگان در این رویداد انتظار داشتند که تیم شیبا اولین کانسپت Ryo Plaza را به اشتراک بگذارد، این تیم با انتشار اولین تصاویر رسمی معبد WAGMI همه را شگفت‌زده کرد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!
ثبت نام

در همین راستا، تیم شیبا گفت:

ما می‌خواستیم به معبد WAGMI برگردیم و نگاهی به اولین هاب در این جهان بیندازیم!

شایان ذکر است که تیم شیبا اولین کانسپت معبد WAGMI را در ماه سپتامبر به اشتراک گذاشت. در آن زمان، این تیم خاطرنشان کرده بود که طراحی معماری این مکان از شهرهای مختلف از جمله معبد بهشت پکن، الهام گرفته شده است. نکته جالب اینکه این تیم در عرض سه ماه، این هاب را از یک کانسپت به واقعیت تبدیل کرده است.

از زمان انتشار اولین تصاویر رسمی معبد WAGMI، علاقه‌مندان به شیبا، تیم توسعه‌دهنده آن را برای این طراحی زیبا تحسین می‌کنند.

در همین حال، ShibPP@، یکی از برترین اینفلوئنسرهای جامعه شیبا، به تازگی فاش کرده که SHIB: The Metaverse با استفاده از نرم افزار Unreal Engine 5.1، یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بازی‌ساز در دنیا، ساخته شده است. Unreal Engine 5.1 که ماه گذشته عرضه شد، آخرین نسخه از نرم افزار Unreal Engine است. توسعه‌دهندگان این نرم افزار گفته‌اند که این نسخه با مجموعه ویژگی‌های پیشگامانه معرفی شده و به همین دلیل، برای استفاده در صنایع مختلف، همه‌کاره‌تر، کارآمدتر و قوی‌تر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا