موبایل

امکان پیش سفارش آیفون 14 با رقم 10 هزار دلار

شاید هیجان نسخه‌های جدید آیفون در طول چند سال اخیر توانسته است تا بسیاری از کاربران را برای پرداخت هزینه در زمان عرضه متقاعد کند ولی به نظر می‌رسد که آیفون 14 مرزهای جنون را جابجا خواهد کرد.
 
به گزارش lastech و به نقل از techradar، بدون شک پیش فروش تلفن‌های همراه امر چندان عجیبی نیست ولی اینکه بتوان آیفون 14 را از الان پیش خرید کرد اصلا طبیعی نیست زیرا این مصحول حتی هنوز در فاز شایعات نیز جا نیفتاده است و هنوز مشخص نیست که چه تلفن همراهی در نهایت برای کاربران مهیا خواهد بود.
 
با این وجود شرکت Caviar اعلام کرده است که اگر بتوانید از پس هزینه سنگینی بر بیایید و توان پرداخت رقمی نزدیک به 10 هزار دلار را داشته باشید، می‌توانید یک آیفون 14 را از همین امروز پیش خرید کنید.
 

 

 
این شرکت مجموعه آیفون 14 خود را رونمایی کرده است که شامل 13 نوع مختلف از این تلفن همراه خواهد بود که با کیفیت و استانداردهای بسیار لوکس ساخته و به کاربران ارائه خواهد شد.
 
این شرکت قرار است تا در پایین‌ترین حالت ممکن، رقم 9 هزار و 500 دلار را از کاربران طلب کرده و در بالاترین حالت، قیمت پیش خرید آیفون 14 به 22 هزار و 620 دلار خواهد رسید.
 
نکته مهم این است که از هر یک از این محصولات تنها 99 عدد عرضه خواهد شد و این محدودیت به این معنی است که یک کار بسیار منحصر به فرد در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
 
شایان ذکر است که Caviar شرکتی است که سابقه بسیار درخشانی در زمینه عرضه نسخه‌های شخصی سازی شده و لوکس از تلفن‌های همراه هوشمند دارد و حتی پیش از این نیز نسخه ویژه‌ای از آیفون را با قیمت 27 هزار دلار تولید کرده و حتی یک مدل تلفن همراه با کمک فسیل دایناسورها با قیمت 8 هزار و 900 دلار به مشتریان خاص عرضه کرده بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا