بازی

امبر هرد: نقش‌های زیادی را به‌خاطر طلاق از دست دادم

امبر هرد: نقش‌های زیادی را به‌خاطر طلاق از دست دادم

هنوز دادگاه امبر هرد (Amber Heard) و جانی دپ (Johnny Depp) ادامه دارد و هرد ادعا می‌کند نقش‌های زیادی را به این خاطر از دست داده است. 

همانطور که می‌دانید شخصیت پرنسس مِرا در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور کم رنگی دارد و این بازیگر طلاقش از جانی دپ را مقصر اصلی آن می‌داند. هرد ادعا کرده که طی سومین روز حضورش در دادگاه نزدیک بود نقشش در فیلم لیگ عدالت را از دست بدهد. 

پس از دریافت [دستور حمایتی علیه دپ]، برای حفظ حرفه‌ام باید سخت مبارزه می‌کردم. من فرصت‌های زیادی را از دست دادم. از نقش‌ها و کمپین‌ها کنار گذاشته شدم. برای حفظ شغلم و بزرگ‌ترین فرصتی که تا‌ آن زمان برایم پیش آمده بود، یعنی بازی در لیگ عدالت و آکوامن جنگیدم. باید خیلی سخت می‌جنگیدم تا در لیگ عدالت بمانم چون همزمان با طلاق بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

امبر هرد در نقشش پرنسس مرا و آکوامن

به من ابتدا یک فیلم‌نامه داده شد ولی سپس نسخه‌های جدیدی از فیلم‌نامه را برای من فرستادند که صحنه‌های اکشن در آن وجود نداشت و شخصیت من و شخصیت‌های دیگر را طوری به تصویر می‌کشید که هیچ چیز را لو ندهد. آن‌ها اساسا کلی از نقش من کم کردند. آن‌ها به شدت نقش من را کمرنگ کردند.

در دنباله آکوامن ما شاهد حضور جیسون موموآ در نقش آرتور کری (Arthur Curry)، پاتریک ویلسون در نقش منفی Ocean Master و یحیی عبدالمتین دوم در نقش منفی بلک مانتا (Black Manta) هستیم. فیلم Aquaman and The Lost Kingdom در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شود. همچنین بد نیست بدانید بیش از ۲ میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از این فیلم جمع‌آوری شده است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: تغییر نام فیفا و تاخیر استارفیلد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا