رمز ارز

اقدام جدید صرافی بایننس در حمایت از دوج کوین و شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس لیکویید سواپ (Binance Liquid Swap)، یک پلتفرم پیشرو برای تامین نقدینگی دارایی‌های دیجیتال، اخیراً پیشنهادات خود را با اضافه کردن هفت استخر نقدینگی جدید گسترش داده است. از جمله این استخرهای نقدینگی اضافه‌شده می‌توان به استخر مورد انتظار SHIB/DOGE اشاره کرد که انتظار می‌رود به طور قابل‌توجهی برای دارندگان شیبا اینو مفید باشد. شش استخر نقدینگی دیگر هم عبارتند از: BEL/USDT ،BTC/TUSD ،ID/BTC ،ID/USDT،SYN/USDT و TUSD/USDT.
اضافه شدن استخر نقدینگی SHIB/DOGE به این پلتفرم به طور بالقوه می‌تواند سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت میم کوین محبوب شیبا جذب کند. این اقدام در زمان حساسی برای شیبا اتفاق می‌افتد؛ زیرا قیمت این توکن اخیراً به سطح حمایتی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار کاهش یافته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

از آن زمان تاکنون، قیمت این رمزارز در این سطح با حجم معاملات کم و نزولی تثبیت شده است. انتظار می‌رود که اضافه شدن استخر SHIB/DOGE در بایننس لیکویید سواپ، دسترسی و نقدینگی بیشتری را برای هر دو رمزارز مبتنی بر میم فراهم کند و احتمالاً منجر به افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به آنها شود. این اقدام تیم بایننس، نشان‌دهنده علاقه روزافزون به میم کوین‌ها و پتانسیل آنها برای رشد در بازار است.
البته، برای معامله‌گران ضروری است که خطرات مرتبط با افزودن وجوه به استخرهای نقدینگی را درک کنند. ممکن است تعداد دارایی‌های دیجیتال بازخرید شده با تعداد دارایی‌های اضافه شده به مجموعه متفاوت باشد. به‌علاوه، هنگام افزودن یا بازخرید دارایی‌های دیجیتال از استخر، کاربران باید کارمزد تراکنش‌ها را پرداخت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا