رمز ارز

افزایش احساسات مثبت پیرامون اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج یک نظرسنجی انجام‌شده توسط موسسه‌ی Finder در استرالیا نشان می‌دهد که ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان باور دارند که به‌روزرسانی ادغام (Merge) پیش رو، تأثیر مثبتی بر قیمت اتریوم خواهد داشت. آن‌ها گفته‌اند که انتظار دارند ارزش اتریوم تا پایان سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ به ترتیب به بالای ۱۷۰۰ دلار، ۵۰۰۰ دلار و ۱۵ هزار دلار برسد.
انتقال اتریوم از مکانیسم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) یکی از داغ‌ترین موضوعات روز است که از آن به‌عنوان ادغام یا Merge یاد می‌شود. افزایش احساسات مثبت حول این ارز دیجیتال به دلیل اثرات مثبت احتمالی این ادغام بر عملکرد شبکه اتریوم است.
البته شرکت‌کنندگان گفته‌اند که این روند صعودی تنها در صورتی‌که ادغام با موفقیت انجام شود، اتفاق خواهد افتاد. ۲۹ درصد از آن‌ها گفته‌اند که ارزش اتر، بلافاصله پس از ادغام و ۲۴ درصد نیز گفته‌اند که سه ماه پس‌ از آن، افزایش خواهد یافت. ۱۱ درصد دیگر نیز صعودی‌شدن قیمت این ارز را موکول به یک سال بعد از ادغام می‌دانند.
اکثر کارشناسان، مانند جوزف راچینسکی، کارشناس Thomson Reuters، آشر تان، مدیرعامل CoinJar و دانیل پولوتسکی بنیا‌ن‌گذار و رئیس CoinFlip‌ نیز به آینده‌ی اتریوم ابراز خوش‌بینی کرده و حتی برخی از آن‌ها قیمت ۲۰۰۰ دلار را نیز برای این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۲، پیش‌بینی کرده‌اند.
در روزهای گذشته، آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت‌مکس نیز پیش‌بینی کرده بود که در صورت صعودی شدن بازار، قیمت اتریوم تا پایان سال جاری ممکن است حتی به ۱۰ هزار دلار هم برسد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا