رمز ارز

اعلام پشتیبانی صرافی‌ها از رمزارز جدید رندر! تکلیف توکن قدیمی RNDR چه می‌شود؟

اعلام پشتیبانی صرافی‌ها از رمزارز جدید رندر! تکلیف توکن قدیمی RNDR چه می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد شبکه رندر پیش‌تر با انتشار اطلاعیه‌ای، از مهاجرت به شبکه سولانا و ارتقای توکن RNDR (شبکه اتریوم، ERC-۲۰) خود به RENDER (شبکه سولانا، SPL)، خبر داده بود.

در بیانیه این تیم آمده که:

قبلاً (شبکه و توکن خود) را بر روی اتریوم ساخته بودیم، ولی پس از آن، جامعه به ساخت شبکه بر روی یک بلاکچین لایه اول جدید، یعنی سولانا رأی داد. (برای این منظور) یک توکن جدید باید ضرب شود و به همین دلیل، RENDER ایجاد شد. رمزارز قدیمی، RNDR، همچنان فعال خواهد بود، اما در آینده، تمرکز و پشتیبانی کامل بنیاد رندر روی RENDER خواهد بود.

به گفته بنیاد رندر، بلاکچین سولانا به این دلیل انتخاب شده که سریع‌تر و ارزان‌تر است و می‌تواند چشم‌انداز گسترده شبکه رندر را مدیریت کند.

Ramzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید RNDR

برای تبدیل توکن قدیمی به جدید نیز، بنیاد رندر یک ابزار رسمی را ارائه کرده که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند توکن‌های RNDR و RENDER را با نسبت ۱:۱ به یکدیگر تبدیل کنند.

در همین راستا، صرافی‌های بسیاری روز گذشته اعلام کرده‌اند که از تبدیل توکن RNDR به RENDER پشتیبانی خواهند کرد، از جمله بایننس (آغاز سواپ و تبدیل توکن‌ها در ۲۲ جولای)، مکسی (توقف سپرده‌‌گذاری، برداشت و معاملات RNDR در ۱۷ جولای)، پولونیکس (غیرفعال شدن تمام جفت‌ ارزهای معاملاتی RNDR در ۲۲ جولای)، کوین‌اسپات (توقف سپرده‌‌گذاری، برداشت و معاملات RNDR در ۲۲ جولای) و غیره. جزییات برنامه هر کدام از این صرافی‌ها برای تکمیل این طرح، در وبسایت آنها موجود است.

این صرافی‌ها به کاربران توصیه کرده‌اند که پس از تکمیل طرح تغییر نام و تبدیل توکن‌های قدیم به جدید، دیگر از توکن RNDR برای سپرده‌گذاری یا انجام معاملات استفاده نکنند؛ چراکه انجام این کار ممکن است منجر به از دست دادن دارایی‌ها شده و بازیابی آن تضمین نمی‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا