رمز ارز

اطلاعیه مهم صرافی FTX در مورد به‌روزرسانی اتریوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود اینکه توسعه‌دهندگان اتریوم قول داده‌اند در جریان اجرای ادغام، هیچ توقفی وجود نداشته باشد، اعضای جامعه کریپتو تصمیم گرفته‌اند اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای اطمینان از ایمنی سرمایه سرمایه‌گذاران، انجام دهند. در راستای این تلاش‌ها، صرافی رمزارزی FTX اعلام کرد که تمام معاملات اتریوم در بلاکچین‌های مختلف را تا پایان به‌روزرسانی سپتامبر و پایداری شبکه‌ها به حالت تعلیق درمی‌آورد.
به‌روزرسانی ادغام قرار است با هدف کاهش مصرف انرژی و معرفی قابلیت‌های شاردینگ (sharding)، برای همیشه مکانیسم بلاکچین اتریوم را از اجماع اثبات کار (PoW) به اجماع اثبات سهام (PoS) تغییر دهد.
این صرافی در اعلامیه خود نوشته است که با نزدیک شدن ادغام، به‌طور موقت، انتقال بلاکچین‌های ثانویه را برای اتریوم، غیرفعال می‌کند. طبق گزارش‌ها، انتقال ETH در زنجیره اصلی برای مدت طولانی‌تری فعال می‌ماند. این صرافی، همچنین خاطرنشان کرده است که هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای احتمالی به دلیل نوسانات قیمت ندارد و افزود:

درک پیامدهای این اطلاعیه بر عهده شماست.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

بنیاد اتریوم برای روشن کردن یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط مرتبط با ادغام، تصریح کرد که ارتقای آینده، کارمزدهای گس را کاهش نخواهد داد. در بیانیه رسمی آن‌ها آمده است:

کارمزدهای گس، محصول تقاضای شبکه نسبت به ظرفیت آن است. ادغام، با منسوخ کردن اثبات کار، شبکه را به اثبات سهام منتقل می‌کند، اما هیچ پارامتری را که مستقیما بر ظرفیت شبکه یا توان عملیاتی تأثیرگذار باشد، به‌طور قابل‌توجهی تغییر نمی‌دهد. هدف ارتقاء، صرفا حذف فرآیند انرژی‌بر استخراج است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا