بازی

اشک برندن فریزر با تشویق جانانه The Whale در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ درآمد

اشک برندن فریزر با تشویق جانانه The Whale در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ درآمد

جدیدترین اثر دارن آرونوفسکی یعنی فیلم The Whale در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در آمد و تحسین گسترده‌ای از سوی تماشاگران دریافت کرد. همین اتفاق دراماتیک نهایتا اشک شوق برندن فریزر، ستاره فیلم را در آورد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینماسفر به دنیای سیاه و سفید دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی
معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینما

جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ از نیمه عبور کرده و روزهای پایانی‌اش را سپری می‌کند. با این حال، این رویداد سینمایی میزبان بسیاری از عناوین برتر امسال بوده که در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد. در این بین یکی از این نمایش‌ها به The Whale جدیدترین ساخته آرونوفسکی (کارگردان فیلم‌هایی همچون قوی سیاه و مادر!) اختصاص داده شد.

فیلم The Whale که ستاره‌اش برندن فریزر را در نقش مردی حدودا ۲۷۰ کیلویی قرار می‌دهد، داستان مردی است که تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا با دخترش که از او جدا شده، دوباره ارتباط بگیرد.

برندن فریزر

به گفته حضار به هنگام پایان یافتن نمایش فیلم فریزر حدودا ۶ دقیقه تشویق ایستاده از سوی تماشاگران دریافت کرده و با توجه به ویدیویی که توسط رامین ستوده، سردبیر ورایتی منتشر شد می‌توانیم ببینیم که فریزر در حال قدردانی از بینندگان است؛ او تعظیم بلندی انجام می‌دهد و مدام جلوی اشک‌هایش را می‌گیرد.

در طول این رویداد فریزر در رابطه با سختی‌های فیلمبرداری با اضافه وزنی که داشته سخن گفت و از احساس سرگیجه‌ای که به او دست می‌داده پرده برداشت.

برندن فریزر

این فیلم که با اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام توسط ساموئل دی. هانتر (Samuel D. Hunter) روی پرده‌های نقره‌ای نمایش داده می‌شود علاوه بر برندن فریزر، سیدی سینک (بازیگر سریال استرنجر تینگز)، هونگ چاو، تای سیمپکینز (بازیگر Insidious: The Last Key) و سامانتا مورتون (از بازیگران سریال واکینگ دد) را می‌توان در فهرست بازیگرانش مشاهده کرد.

فیلم «نهنگ» (The Whale) در تاریخ ۹ دسامبر مصادف با ۱۸ آذر سال جاری در سینماها اکران خواهد شد. با این حال فعلا هیچ‌گونه تیزر یا تریلری از این عنوان سینمایی در دسترس نیست.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: چگونه فیلم‌نامه یک فیلم زامبی را بنویسیم؟یک روایت آخرالزمانی از مردگان متحرک
مدرسه فیلم‌سازی: چگونه فیلم‌نامه یک فیلم زامبی را بنویسیم؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا