عمومی

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس حالا ۴۰ میلیون کاربر دارد

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس حالا ۴۰ میلیون کاربر دارد

نتفلیکس اعلام کرد که پلن تبلیغاتی‌اش به ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است. تعداد این دسته از کاربران نتفلیکس نسبت‌به سال گذشته ۳۵ میلیون نفر افزایش یافته. حدود ۲۷۰ میلیون مشترک در سراسر جهان از سرویس استریم نتفلیکس استفاده می‌کنند و اکثر کاربران آن از اشتراک‌های بدون تبلیغات بهره می‌برند.

نتفلیکس سال‌ها در برابر ایجاد یک پلن اشتراکی که از تبلیغات پشتیبانی کند، مقاومت کرد؛ اما در سال ۲۰۲۲ تسلیم شد و اعلام کرد که قصد دارد گزینه‌ی ارزان‌تری را برای افزایش درآمد خود در اختیار کاربران قرار دهد.

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و باتوجه به هزینه‌های بالای اشتراک‌های اصلی، به محبوبیت زیادی رسید.

در ایالات متحده، اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس ماهانه ۶٫۹۹ دلار هزینه دارد و با استفاده از آن می‌توان از وضوح HD در حداکثر دو دستگاه به‌صورت همزمان برای تعداد محدودی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بهره برد. اشتراک بدون تبلیغات نتفلیکس ماهانه ۱۵٫۴۹ دلار است؛ درحالی که اشتراک پریمیوم ماهانه ۲۲٫۹۹ دلار هزینه دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس از صدای فراگیر (Spatial Audio) و امکان دانلود برای تماشای آفلاین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پشتیبانی نمی‌کند. بیش‌از ۴۰ درصد کاربرانی که برای خرید اشتراک نتفلیکس ثبت‌نام کرده‌اند، علاقه‌ به دریافت اشتراک تبلیغاتی دارند.

بیش‌از ۷۰ درصد مشترکین تبلیغاتی نتفلیکس، محتواهای موجود را بیش‌‌از ۱۰ ساعت در ماه تماشا می‌کنند.

نتفلیکس قصد دارد از سال ۲۰۲۵ برای فعالیت در زمینه‌ی تبلیغات با مایکروسافت همکاری کند. نتفلیکس علاوه‌بر افزایش درآمد خود از طریق سرویس اشتراکی مبتنی‌بر تبلیغات، امکان اشتراک‌گذاری رمز عبور را ازبین برده است. تعداد مشترکین و درآمد نتفلیکس بعداز پایان دادن به استفاده‌ی چند نفر از یک حساب کاربری افزایش یافته.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا