بازی

اسکوئر انیکس خواهان حذف اطلاعات بازی جدید Tomb Raider است

اسکوئر انیکس خواهان حذف اطلاعات بازی جدید Tomb Raider است

چند روز پیش اطلاعاتی از بازی جدید توم ریدر (Tomb Raider) لو رفت و اکنون استودیو کریستال داینامیکس قصد دارد آن‌ها را از پلتفرم Patreon حذف کند.

پادکستی در Patreon بخشی از نمایش‌نامه مربوط به استخدام بازیگر برای بازی بعدی توم ریدر را منتشر کرده است. استودیو اما یک درخواست قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال (DMCA) داده تا این محتوا را حذف کند. Patreon به کالین موریارتی (Colin Moriarty)، مجری پادکست Sacred Symbols، اعلام کرده که مجبور به حذف این محتوا است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

اسکوئر انیکس این درخواست را ارسال کرده، اما کریستال داینامیکس و ای‌پی Tomb Raider دیگر به این شرکت تعلق ندارد. البته معامله اسکوئر انیکس و Embracer هنوز نهایی نشده و باید یک سری سازمان نظارتی آن را تایید کنند. نکته عجیب این است که اسکوئر انیکس تنها به Patreon چنین درخواستی داده و به سراغ دیگر پلتفرم‌ها نرفته است. کالین بیان کرد: 

من با این تصور عمل می‌کردم که این استفاده منصفانه و در جهت منافع عمومی است، این موضوع برای خیلی‌ها اهمیت دارد. من وارد کریستال داینامیکس نشدم و از آن‌ها دزدی نکردم. خواندن این دیوانه کننده است، هیچ راهی وجود ندارد که کسی آن را جدی بگیرد. تا زمانی که مجبور نشویم، همه اطلاعات را حذف نمی‌کنیم.

بازی Tomb Raider

Tomb Raider جدید با اسم رمز «Project Jawbreaker» در دست ساخت قرار دارد و یک بازی اکشن ماجراجویی در دنیای مدرن و امروزی است. لارا کرافت در این بازی در باتجربه‌ترین حالت خود قرار دارد و دیگر دوران یک زن جوان، بی‌تجربه و درگیر مسائل ارث و میراث خانوادگی نیست.


ویجی‌لاگ پلاس: اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا