بازی

اسکوئر انیکس احتمالا به دنبال احیای بازی Parasite Eve است

اسکوئر انیکس احتمالا به دنبال احیای بازی Parasite Eve است

ژانر ترسناک بر خلاف ژانرهای دیگر در حال تجدید حیات است و تعدادی از فرنچایزهای مهم دوباره در کانون توجه قرار گرفته‌اند. رزیدنت اویل با ریمیک قسمت دوم روند قدرتمند خود را آغاز کرد و موفقیت عناوین اخیر آن باعث شده که دیگر فرنچایزهای خفته در این ژانر نیز دوباره به فکر بازگشت بیفتند.

از مهم‌ترین فرنچایزهایی که قسمت جدیدی از آن‌ها در راه است می‌توان به Silent Hill، Dead Space و Alone in the Dark اشاره کرد که شور و هیجان خاصی را به طرفداران این سبک داده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که یک IP ترسناک دیگر نیز ممکن است به جمع آن‌ها اضافه شود.

مطلب پیشنهادی:چرا The Humans ترسناک‌ترین فیلم سینمایی امسال است؟فیلمی که اصلا به ژانر وحشت تعلق ندارد
چرا The Humans ترسناک‌ترین فیلم سینمایی امسال است؟

آنطور که توسط Gematsu مشاهده شد، اسکوئر انیکس یک علامت تجاری برای “Symbiogenesis” به ثبت رسانده است. اما چرا این موضوع مهم است؟ همانطور که در ویکی‌پدیا آمده، درون‌هم‌زیستی معادل «ادغام دو ارگانیسم مجزا برای تشکیل یک ارگانیسم جدید است». اتفاقاً این موضوع، مبنای اصلی فرنچایز Parasite Eve است.

Parasite Eve، بر اساس رمان ژاپنی به همین نام، اولین بار در سال ۱۹۹۸ عرضه شد و سپس در سال ۲۰۰۰ (البته ۱۹۹۹ در ژاپن) دنباله‌ای از آن منتشر شد. این فرنچایز پس از آن برای یک مدت طولانی در خاموشی به سر برد، تا اینکه در سال ۲۰۱۱ سومین بازی اصلی، تحت عنوان The 3rd Birthday برای کنسول دستی سونی PSP عرضه شد.

Parasite Eve

در مورد اینکه چرا این بازگشت احتمالی ممکن است به جای Parasite Eve، درون‌هم‌زیستی یا همان Symbiogenesis نامیده شود، افشاگر، داسک گالم، در توییتر گفت که اسکوئر انیکس حقوق کپی‌رایت بازی که بر اساس یک رمان ساخته شده بود را در اختیار ندارد.

اما این شرکت برداشت مخصوص به خود از این فرنچایز، از جمله قهرمان سری، آیا بری (Aya Brea) را در اختیار دارد و می‌تواند با کمی تغییرات در نام و جزئیات، دوباره سراغ آن برود و عنوان جدیدی بسازد.

در پایان اینکه چقدر طول می‌کشد تا جزئیات دقیق و رسمی از سوی اسکوئر انیکس و سازندگان در مورد Symbiogenesis بشنویم، مشخص نیست. باید چشم انتظار آینده بمانیم.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا