بازی

اسکار آیزاک بار دیگر علاقه خود به ساخت فیلم Metal Gear Solid را اعلام کرد

اسکار آیزاک بار دیگر علاقه خود به ساخت فیلم Metal Gear Solid را اعلام کرد

«اسکار آیزاک» یک بار دیگر در مورد فیلم Metal Gear Solid که مدت‌ها در حال توسعه است اظهارنظر کرده و گفت که همچنان می‌خواهد این فیلم ساخته شود.

آیزاک به ComicBook.com گفت:

ما می‌خواهیم این اتفاق بیفتد. هیجان‌زده باشید، فیلمنامه آن چیست؟ داستان چیست؟ […] امیدواریم که به نتیجه برسد، زیرا پتانسیل بسیار زیادی برای آن وجود دارد. این یک بازی فوق‌العاده و موردعلاقه من است.

مطلب پیشنهادی:تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتنددر تریلر هم به دیگر بازی‌ها رحم نمی‌کنند
تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتند

سال گذشته، Deadine گزارش کرده بود این پروژه که چندین سال در حال توسعه بوده است، در نهایت با آیزاک به عنوان نقش اصلی و کارگردانی «جردن ووگت-رابرتز»، سازنده Kong: Skull Island در دست ساخت است.

فرنچایز متال گیر در دهه ۱۹۸۰ توسط «هیدئو کوجیما» ساخته شد. Metal Gear اصلی سال ۱۹۸۷ در ژاپن و اروپا برای پلتفرم کامپیوتر MSX2 عرضه شد. این سری زمانی به شهرت رسید که Metal Gear Solid، ادامه این فرنچایز که از آن به عنوان اولین بازی سری جدید یاد می‌شود، در سال ۱۹۹۸ برای پلی استیشن عرضه شد.

اسکار آیزاک

کوجیما تا سال ۲۰۱۵ و بازی Metal Gear Solid 5 روی این فرنچایز کار کرد که در نهایت پایان شرم‌آوری را برای رابطه او با کونامی، ناشر و مالک این فرنچایز رقم زد.

در حالی که فیلم Metal Gear Solid با شایعات زیادی مواجه شده، در چند سال گذشته فیلم‌های زیادی از روی بازی‌های ویدیویی ساخته شده است. شاید مهم‌ترین گزینه در این بین فیلم Uncharted بود که با بازی «تام هالند» ستاره فیلم‌های Spider-Man اکران شد.

یکی از بازی‌های دیگر ناتی داگ، یعنی The Last of Us نیز به‌زودی در قالب یک سریال تلویزیونی از شبکه HBO با بازی «پدرو پاسکال» (The Mandalorian) و «بلا رمزی» (Game of Thrones) پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا