عمومی

اسنپ پیک موتوری (اسنپ باکس موتور) همراه همیشگی مسافران و کسب‌وکارها

با وجود خدمات اسنپ پیک، مسافرها هیچ‌وقت در راه نمی‌مانند و به‌موقع به مقصد می‌رسند. همچنین هر فروشگاه یا رستوران یا شرکتی می‌تواند بسته‌هایشان را بدون ازدست‌دادن زمان و در سریع‌ترین بازه زمانی ممکن به‌دست طرف مقابل برساند؛ بنابراین، پیک موتوری اسنپ آمده تا همه ارسال‌ها را سریع‌تر انجام دهد و سفرهای درون‌شهری را آسان و ارزان تمام کند.

اسنپ پیک موتوری و سفرهای درون‌شهری

ساعت‌هایی که همه افراد برای رسیدن به محل کارشان از منزل خارج می‌شوند، می‌تواند جزء زمان‌هایی در نظر گرفت که بدترین ساعت استفاده از سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی است؛ چون در این ساعت‌ها معمولاً اتوبوس‌ها کاملاً لبریز از جمعیت هستند و امکان سوارشدن فرد جدیدی را ندارند و مترو نیز به‌زور در‌های خود را می‌بندد تا مسافرانی که تنگاتنگ هم ایستاده‌اند، به مقصد برساند.

اگر تصور می‌کنید که استفاده از خودرو شخصی در این بازه‌های زمانی به‌جای وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌تواند مناسب باشد، باید ترافیک شهری را در این ساعت به‌خاطر بیاورید؛ زیرا همان‌طور که شما قصد دارید از ماشین شخصی استفاده کنید، چندصد نفر دیگر هم با خودرو شخصی خودشان به خیابان می‌آیند و همین تراکم خودروها قفل‌شدن خیابان‌های سطح شهر و نرسیدن به‌موقع به محل کار را در پی خواهد داشت.

اسنپ پیک موتوری می‌تواند بدون اینکه منتظر اتوبوس یا مترو باشید یا در ترافیک‌های سنگین شهری بمانید، شما را به مقصد برساند. با کمک این سرویس‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان سفرکردن برایتان وجود دارد و می‌توانید درست رأس بازه زمانی مشخص‌شده در محل کارتان حاضر شوید.

البته پیک موتوری اسنپ فقط لحظاتی که خیابان‌ها شلوغ است، برای سفر به کمکتان نمی‌آید؛ بلکه وقتی وسط ظهر یا روزهای تعطیل قصد دارید به سفرهای درون‌شهری بروید و زودتر به مقصد برسید، اسنپ بایک همراهتان خواهد بود تا شما را به محل مدنظر برساند.

اسنپ باکس موتور و ارسال محصولات با جعبه

برای فرستادن بسته‌های متنوع فروشگاه اینترنتی‌تان چه راهی را در نظر گرفته‌اید؟ آیا قصد دارید خودتان دائم در خیابان‌های سطح شهر تردد کنید و از این خیابان به آن خیابان بروید و ارسال‌ها را انجام دهید یا با واگذارکردن این کار به پست، مسئولیت آن را به شرکتی دیگر واگذار کرده‌اید تا بهتر بتوانید به کارهای فروشگاه رسیدگی کنید. البته برخی از فروشگاه‌های نسبتاً بزرگ‌تر راه سومی را هم برای این کار در نظر می‌گیرند؛ از‌‌جمله استخدام نیروی تمام‌وقت برای انجام امور ارسال سفارش‌ها.

همه موارد گفته‌شده، نیازمند هزینه و زمان زیادی هستند؛ مخصوصاً وقتی محصولاتی که می‌خواهید ارسال کنید، نسبتاً سنگین باشند و پست به‌اندازه وزنشان هزینه جداگانه درخواست کند. برای اینکه هم محصولاتتان فوری به‌دست مشتریانتان برسند و هم بتوانید در هزینه ارسال سفارش‌های فروشگاه اینترنتی‌تان صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات اسنپ باکس موتور و ارسال محصولات با باکس یا جعبه کمک بگیرید. این سرویس در کمترین زمان بسته‌هایتان را به مقصد می‌رساند و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای فرستادن کالاهای سبک‌تر از ۲۵ کیلوگرم در نظر می‌گیرد.

پیک موتوری اسنپ و ارسال محصولات بدون جعبه

کسانی که محصولات نسبتاً سبکی در فروشگاهشان دارند یا می‌خواهند وسیله ساده‌ای مانند کتاب را به نقطه دیگر شهر بفرستند، می‌توانند از پیک موتوری اسنپ و ارسال محصولات بدون جعبه استفاده کنند. در این سرویس اسنپ باکس در محل مدنظر حاضر می‌شود و پس از تحویل‌گرفتن بسته، آن را درست به آدرس گیرنده‌ای می‌رساند که روی آن درج شده و در اپلیکیشن هم مشخص است.

موقع ارسال بسته‌ها با تمام سرویس‌های اسنپ باکس می‌توانید ازطریق نقشه و به‌طور آنلاین وضعیت تحویل سفارش را زیرنظر بگیرید و از سالم‌رسیدن محصولات ارسالی به مقصد آسوده‌خاطر شوید.

https://snapp.ir/bike-delivery

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا