بازی

استودیو جدید رئیس سابق راکستار بسیار بزرگ‌ شده است

استودیو جدید رئیس سابق راکستار بسیار بزرگ‌ شده است

لزلی بنزیس (Leslie Benzies)، رئیس سابق راکستار و تهیه کننده سری GTA، چند سال پیش از این کمپانی جدا شده و استودیو مستقل خودش به نام Build A Rocket Boy را تاسیس کرد.

Build A Rocket Boy روی بازی جدیدی به نام Everywhere کار می‌کند و رئیس سابق راکستار اکنون اعضای جدیدی را استخدام کرده است. مایک هاکینگ (Mick Hocking) به عنوان مدیر ارشد توسعه، موری پنل (Murray Pannell) به عنوان معاون ارشد بازاریابی جهانی و رندال پرایس (Randall Price) به عنوان مدیر ارشد انتشارات به استودیو اضافه شده‌اند.

هاکینگ در گذشته به عنوان مدیر در استودیوهای SCE Liverpool، پلی استیشن لندن و Evolution، سازنده بازی MotorStorm، فعالیت می‌کرد. او همچنین نایب رئیس بخش سرگرمی کامپیوتری سونی در اروپا و معاون توسعه محصول استودیو Codemasters بود. 

مطلب پیشنهادی:فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟بررسی همه گزینه‌های احتمالی
فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟

بازی جدید رئیس سابق راکستار

موری پنل پیش از پیوستن به استودیو Build a Rocket Boy در کمپانی 2K معاون بخش انتشارات در اروپا بود. او همچنین به عنوان مدیر بازاریابی در پلی استیشن برای بریتانیا و ایرلند و کمپانی یوبیسافت کار می‌کرد. پای این فرد به مایکروسافت نیز باز شده و در بازه‌ای وظیفه مدیریت بازاریابی محصولات گروهی ایکس باکس را برعهده داشت. 

پرایس هم تا چندی پیش معاون ارشد رئیس کمپانی NCsoft بود و همچنین به مدت ۱۵ سال به عنوان معاون ارشد تجارت جهانی در استودیو ArenaNet، سازنده Guild Wars، فعالیت می‌کرد. استودیو Build A Rocket Boy در حال حاضر بیش از ۴۰۰ عضو دارد و بازی Everywhere شبیه تجربه واقعی کتاب و فیلم Ready Player One خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا