تکنولوژی

استقبال مسافران خارجی از امکان تماس اینترنتی علی‌بابا

استقبال مسافران خارجی از امکان تماس اینترنتی علی‌بابا

«علی‌بابا» که در سال 1401 با رشد 35 درصدی سفرهای خارجی روبه‌رو بود، در سال 1402 با هدف برطرف کردن چالش‌های مسافران سفرهای خارجی و ایجاد تجربه‌ای مطمئن، امکان تماس اینترنتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

یکی از مشکلاتی که مسافران خارجی با آن سر و کار دارند این است که پس از خروج از کشور ارتباط تلفنی آنها با پشتیبانی شرکتی که از آن اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند، قطع می‌شود. علی‌بابا با فراهم کردن امکان تماس اینترنتی، چالش برقراری ارتباط میان مسافران و تیم پشتیبانی را برطرف کرده است.

این محصول با استقبال فوق‌العاده از سوی مسافران علی‌بابا روبه‌رو شده است. طبق اعلام علی‌بابا، تیم پشتیبانی این شرکت در طی یک سال گذشته، تعداد 42 هزار تماس را از طریق امکان تماس اینترنتی پاسخگو بوده است و مجموعاً 70 هزار دقیقه را به پشتیبانی از مسافران سفرهای خارجی اختصاص داده است.

این سرویس از طریق نسخه موبایل علی‌بابا و از بخش «سفرهای من»، به صورت رایگان در دسترس مسافران سفرهای خارجی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا