بازی

استفاده از دیسکورد روی ایکس باکس بسیار راحت‌تر خواهد شد

استفاده از دیسکورد روی ایکس باکس بسیار راحت‌تر خواهد شد

پشتیبانی از دیسکورد (Discord) یک ماه پیش به کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس اضافه شد، ولی استفاده از آن کمی سخت است. 

مایکروسافت قصد دارد این پروسه طولانی را حذف و استفاده از دیسکورد روی کنسول‌های خود را راحت‌تر کند. اگر شما قصد استفاده از چت صوتی دیسکورد را دارید، باید این روند را طی کنید:‌ دانلود اپ ایکس باکس روی گوشی، لینک کردن آن با کنسول، اجرا دیسکورد روی پی‌سی یا موبایل، آغاز چت صوتی، انتقال آن به کنسول و تایید آن در اپ ایکس باکس.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

مایکروسات قصد دارد که این امکان را به بازیکنان دهد که سرور دیسکورد را مستقیم از روی ایکس باکس لانچ کنند. این ویژگی در مرحله‌ تست‌گیری قرار دارد و اعضای گروه ایکس باکس اینسایدر به آن دسترسی پیدا کرده‌‌اند. اگر اکانت Discord و ایکس باکس شما لینک شده باشند، به راحتی می‌توانید با دوستان خود از کنسول چت کنید. 

دیسکورد

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی به صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد، اما احتمالا در آپدیت بعدی (در آینده نزدیک) لحاظ خواهد شد. همچنین باید اشاره کنیم که یک سری شایعات به اضافه شدن این اپلیکیشن به پلی استیشن ۵ در ماه‌های آینده هم اشاره می‌کند، اما این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

در ادامه فیلترینگ و اختلالات گسترده‌ای که در بازی‌ها و برنامه‌های مرتبط با ویدیو گیم رخ داده، دیسکورد هم از سه هفته پیش در ایران فیلتر شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Groundedانحصاری «استوار» مایکروسافت
بررسی بازی Grounded


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا