بازی

از ۳ شخصیت جدید Street Fighter 6 رونمایی شد

از ۳ شخصیت جدید Street Fighter 6 رونمایی شد

در جریان برنامه امشب State of Play سونی، از سه شخصیت جدیدی که در قسمت ششم سری محبوب مبارزه‌ای Street Fighter حضور خواهند داشت، رونمایی شد.

شخصیت‌های جدیدی که به واسطه یک تریلر گیم‌پلی معرفی شدند عبارتند از Zangief, Lily و Cammy که بخش‌هایی از مبارزات و سبک مخصوص هر کدام به نمایش گذاشته شد. در لینک یوتیوب زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

یوتیوب

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

زانگیف و کَمی از قهرمانان پیشین سری Street Fighter هستند و تنها شخصیت کاملا جدیدی که در قسمت ششم شاهد حضور آن خواهیم بود، لیلی است. از میان آن‌ها، کمی به دلیل مدل مو و ژاکت جدیدش بیشتر از همه متمایز شده است، در حالی که زنگیف به مراتب بیشتر در قالب سنتی است.

در طول گیم پلی، بازیکنان می‌توانند مناطق مختلف را در سراسر جهان کاوش کنند و حرکات ویژه از استادان مختلف را مخلوط و مطابقت داد. Master Assist نیز در این حالت موجود خواهد بود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که استادانی مانند Ryu را احضار کنند تا در مبارزه به آن‌ها کمک کنند.

علاوه بر این، بطری‌های خردکن کاراته، لذت بردن از غذاهای ایتالیایی و بازی‌های بسکتبال از جمله مینی‌گیم‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند به‌عنوان اوقات فراغت برای کسب ارز داخل بازی تجربه کنند و از آن برای خرید غذا، لباس و موارد دیگر استفاده کرد.

بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

آمازون ناشر بازی Throne and Liberty خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا