بازی

از کاور نسخه استاندارد FIFA 23 رونمایی شد

از کاور نسخه استاندارد FIFA 23 رونمایی شد

شب گذشته الکترونیک آرتز از کارو نسخه Ultimate فیفا ۲۳ (FIFA 23) رونمایی کرد و اکنون تصویری از کاور نسخه استاندارد بازی منتشر شده است.

کیلیان امباپه بازیکن پاری سن-ژرمن و سم کر (Sam Kerr) بازیکن استرالیایی تیم زنان چلسی روی کاور Ultimate Edition بازی FIFA 23 قرار دارند. با این وجود EA تصمیم گرفته که برای نسخه استاندارد بازی تنها از سم کر استفاده کند. نکته جالب این است که برای اولین بار است که یک ورزشکار زن به‌تنهایی روی کاور نسخه جهانی یک بازی محبوب قرار گرفته است.

با وجود اینکه قرارداد الکترونیک آرتز با فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA) تمدید نشده، اما همچنان توسعه FIFA 23 بر عهده این شرکت قرار دارد. EA‌ باید از سال بعد بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال سالانه خود را با نام تجاری EA Sports FC منتشر کند. همچنین باید اشاره کنیم این شرکت قصد دارد روز آینده ساعت ۲۰:۳۰ به صورت رسمی از بازی FIFA 23 رونمایی کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22

فیفا ۲۳

حضور سم کر روی کاور فیفا ۲۳ نشان دهنده افزایش محبوبیت فوتبال زنان است و این نسخه قرار است شامل لیگ‌های داخلی فوتبال زنان شود. با وجود اینکه EA برای آخرین بار روی این فرانچایز کار می‌کند، اما همچنان باید انتظار پیشرفت‌های قابل توجهی را در گرافیک و گیم‌پلی بازی داشته باشیم.

FIFA 23 احتمالا در روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین نسخه‌های FIFA و PES بر اساس نمرات متاکریتیکدود از کنده بلند می‌شود!
معرفی برترین نسخه‌های FIFA و PES بر اساس نمرات متاکریتیک


ویجی‌لاگ پلاس: خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا