از هر ۳ کودک متولدشده یکی کاربر گهواره شد؛ گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره
از هر ۳ کودک متولدشده یکی کاربر گهواره شد؛ گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره
آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره
آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره که فعالیت خود را از مهرماه ۱۴۰۱ با هدف ارتباط میان برندها و کاربران آغاز کرده تاکنون با بیش از ۲۵ کسبوکار سرشناس همکاری داشته و خدمات و محصولات این کسبوکارها را به کاربران گهواره معرفی کرده است.
همکاران گهوارهایها
پدیدآورندگان گهواره همکاران مشغول در این اپلیکیشن هستند که هریک در شکلگیری و بهتر شدن این اپلیکیشن نقشی داشتهاند. در سال ۱۴۰۲، تعداد همکاران گهواره ۳۷ نفر بوده است که میانگین سنی آنان ۳۳ سال است. در تصویر زیر، میتوانید دستهبندی همکاران گهواره را به تفکیک جنسیت و تحصیلات مشاهده کنید.
قابلیتهای اپلیکیشن گهواره
در گهواره کاربران میتوانند با خرید اشتراک ماهانه که در قالبهای مختلفی ارائه میشود از خدمات اشتراک گهواره پلاس که مشتمل بر قابلیتهایی چون دسترسی به پیام مشاور، امکان مطرح کردن پرسش در شبکههای اجتماعی، دسترسی به ابزارهای اپلیکیشن بهرهمند شوند.
فروشگاه یکی از بخشهای اصلی اپلیکیشن گهواره است که در آن محصولات ضروری برای کودکان در غرفههای مختلف وجود دارد. پوشاک و اکسسوری، کتاب، بازی و سرگرمی، شیردهی و غذاخوری، اتاق و لوازم خواب، بهداشت و سلامت، سفر و گردش و لوازم التحریر محصولات فروشگاه اپلیکشن گهواره است. پرفروشترین دسته این فروشگاه به پوشاک تعلق دارد. در طول سال ۱۴۰۲ کاربران نزدیک به هفت میلیون بار از فروشگاه گهواره بازدید کردند. پوشاک، پرفروشترین محصول فروشگاه اپلیکیشن گهواره است.
یکی از ابزارهای جالب دیگر در اپلیکیشن گهواره ابزار انتخاب اسم است. الگوریتمهای این ابزار بهگونهای طراحی شده است که میتوان اسامی مختلف دخترانه و پسرانه را به ترتیب حروف الفبا و براساس ریشه آن اسم جستوجو کرد. طبق آمار منتشرشده از سوی گهواره، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۸ هزار اسم از طریق این ابزار انتخاب شده است.
نام بیش از ۷۸ هزار کودک از طریق ابزار انتخاب اسم گهواره ثبت شده است.
ابزار خواب از دیگر ابزارهای جالب توجه در این اپلیکیشن است. ابزار خواب شامل دو بخش دانستنیها و لالایی است که والدین میتوانند علاوهبر پخش کردن لالاییهای موجود در این بخش، صدای خود را ضبط کنند و حتی این فایل صوتی را با دیگر کاربران اپلیکیشن گهواره به اشتراک بگذارند.
در گهواره، کاربران میتوانند متناسب با سن دقیق فرزند خود به صورت روزانه از مشاور پیام دریافت میکنند. محتوای پیامهای مشاور با مهمترین دغدغههای والدین و نکتههای متناسب با فرزند آنها مرتبط است. تعداد کاربرانی که از قابلیت پیام مشاور اپلیکشن گهواره استفاده کردند در سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون نفر برآورد شده است.
رسانههای گهواره
وبسایت و وبلاگ گهواره با بازدید روزانه متوسط ۱۸ هزار بازدید از پرمخاطبترین رسانههای گهواره هستند. همچنین صفحه اینستاگرام گهواره نیز با یک میلیون دنبالکننده و کانال تلگرامی آن با بیست هزار نفر کاربر از دیگر رسانههای گهواره است.
متن کامل گزارش سالانه گهواره را اینجا ببینید.