بازی

از مجموعه حرکات شخصیت گیزمو در بازی MultiVersus رونمایی شد

از مجموعه حرکات شخصیت گیزمو در بازی MultiVersus رونمایی شد

گیزمو خود را آماده ورود به MultiVersus می‌کند و استودیو Player First Games اکنون خلاصه‌ای از مجموعه حرکت‌های آن را منتشر کرده است. این شخصیت که شب گذشته در یک رویداد ویژه در توییچ رونمایی شد، طیف گسترده‌ای از حملات مختلف دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای کمک به متحدان و از بین بردن حریفان استفاده کنند.

قبلاً گفته می‌شد که گیزمو یک شخصیت ساپورت خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که او در درجه اول یک شخصیت تهاجمی از راه دور است. حمله معمولی او با یک کمان است که می‌تواند از آن برای تیر زدن سریع استفاده کند یا می‌تواند آن را برای آتش زدن دشمنان، شارژ کند. Gizmo همچنین می‌تواند از حمله کمان کاملاً شارژ شده، خارج شده و آن را ذخیره کند.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

گیزمو به غیر از کمان خود، یک ظرف پاپ کورن نیز دارد که می‌تواند از آن برای پرتاب یک جسم بزرگ استفاده کند که اندکی به دشمنان آسیب می‌رساند، هرچند که برگشت ضربه به بار نمی‌آورد. لذت واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که کمان و پاپ کورن را با هم ترکیب کنید، زیرا شلیک با حمله کمانی باعث می‌شود که توده‌های پاپ کورن منفجر شوند و آسیب زیادی وارد کند.

در مورد حمله نهایی از راه دور گیزمو، ویژگی او باعث می‌شود که نت‌های موسیقی در اطرافش ظاهر شوند. این نت‌ها به متحدان باف‌های خاصی می‌دهد که در حین جاخالی دادن، فرصت ضربه زدن نیز می‌دهد. کمان و پاپ کورن همچنین می‌توانند برای هدایت نت‌ها به سمت دشمنان استفاده شوند که برای مدت کوتاهی آن‌ها را سایلنت می‌کند و مانع از استفاده از حرکات خاص برای مدت کوتاهی می‌شود.

Gizmo حملات فیزیکی بسیار مناسبی نیز دارد، بنابراین بهتر است خیلی نزدیک نشوید. برای مثال، حرکت ویژه رو به بالای او بسیار قوی است و مقدار قابل توجهی آسیب و ضربه به دشمنان وارد می‌کند. با این حال، اگر بر روی یار خودی استفاده شود، گیزمو به پشت او می‌چسبد.

او مستقیما از حملات آسیبی نمی‌بیند، اما بخشی از آسیبی که به یارش وارد می‌شود را جذب خود می‌کند. البته گیزمو می‌تواند به شما کمک کند، زیرا حملاتش همچنان برای استفاده در دسترس خواهد بود و اساسا او را به یک کوله‌پشتی خزدار وحشی تبدیل می‌کند.

اگر از مجموعه حرکات این شخصیت راضی هستید و دوست دارید آن را تجربه کنید، باید گفت که گیزمو در حال حاضر برای MultiVersus در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا