بازی

از طراحی اسکارلت اسپایدر در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse رونمایی شد

از طراحی اسکارلت اسپایدر در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse رونمایی شد

هواداران این روزها مشتاقانه در انتظار انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) هستند و اکنون یک منبع غیرمنتظره به ما کمک کرده نگاهی به طراحی خاص شخصیت اسکارلت اسپایدر (Scarlet Spider) داشته باشیم.

دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (محصول ۲۰۱۸) از زمان معرفی تاکنون اطلاعات آنچنانی دریافت نکرده اما طبق معمول، بعضا چیزهایی از منابع مختلف درز می‌کند تا هواداران کاملا دست خالی نمانند.

مطلب پیشنهادی:۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنیدکوتاه اما تاثیرگذار
۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنید

چندی پیش وقتی تصاویری از بوردگیم Trouble در توییتر منتشر شد، ما موفق شدیم نخستین نگاه را به بن ریلی (معروف به اسکارلت اسپایدر) داشته باشیم. بازی Trouble توسط شرکت معروف Hasbro تولید شده که از سال‌ها پیش با مارول قرارداد همکاری دارد.

اسکارلت اسپایدر اولین بار در کمیک‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۱۴۹ (اکتبر ۱۹۷۵) حضور پیدا کرد و به دست جری کانوی، استن لی و جک کربی ساخته شد. او یک کلون و متحد اصلی مرد عنکبوتی (پیتر پارکر) است؛ البته در برخی کمیک‌های دیگر، بن ریلی توسط شخصیت‌های دیگر تحریک می‌شود و در مقابل پیتر پارکر قرار می‌گیرد.

این شخصیت در کمیک‌های مارول بارها کشته شده و دوباره به صحنه بازگشته است. در نتیجه، اکنون مشخص نیست در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse ما چه نمایش و روایتی از او خواهیم دید.

انیمیشن مرد عنکبوتی

در اخبار مرتبط قبلی، سونی اوایل اردیبهشت ماه علاوه بر اشاره به اینکه انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی ۲۴۰ شخصیت، شش دنیای مختلف و بزرگترین تیم عوامل برای یک انیمیشن سینمایی را دارد، همچنین از نام سومین قسمت این مجموعه رونمایی کرد که با عنوان Spider-Man: Beyond the Spider-Verse شناخته می‌شود.

Spider-Man: Across the Spider-Verse پس از اینکه چند ماه پیش با تاخیر مواجه شد، اکنون قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اکران گردد. همچنین Beyond the Spider-Verse روز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ به اکران درخواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند


تماشا کنید: مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا