بازی

از تاریخ عرضه و کاور بازی MLB The Show 23 رونمایی شد [تماشا کنید]

از تاریخ عرضه و کاور بازی MLB The Show 23 رونمایی شد [تماشا کنید]

سونی و لیگ بیسبال با انتشار یک تریلر ۱ دقیقه‌ای به صورت رسمی از کاور بازی MLB The Show 23 و تاریخ عرضه آن رونمایی کرده‌اند.

جاز چیشولم (Jazz Chisholm) بازیکن ۲۴ ساله تیم Bahamian Miami Marlins برای قرارگیری روی کاور بازی MLB The Show 23 انتخاب شده است. سونی اعلام کرده که بازیکنان در ۲۸ مارچ ( ۸ فروردین ۱۴۰۲) می‌توانند این عنوان را خریداری کنند. البته استودیو سونی سن دیگو تصمیم گرفته برای پیش‌خرید بازی تا تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) صبر کند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Hustle – یک پرتاب سه امتیازیتو درخت بلوط منی
نقد فیلم Hustle – یک پرتاب سه امتیازی

این بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ ۶۰ دلار قیمت دارد و نسخه نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ ده دلار گران‌تر است. استودیو سونی سن دیگو برای دومین سال پیاپی تصمیم به عرضه این سری روی نینتندو سوییچ گرفته و MLB The Show تا چند سال پیش در انحصار پلی استیشن قرار داشت. 

باید اشاره کنیم که نسخه استاندارد MLB The Show 23 از روز عرضه در سرویس گیم‌پس نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. MLB The Show 23 همچنین از قابلیت‌های کراس‌پلی و کراس‌سیو نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید روی تمام پلتفرم‌ها به فایل‌های سیو خود دسترسی داشته باشید.