رمز ارز

از ادغام میم‌فای تا افزایش تعداد کیف‌پول‌ها؛ سویی برای رالی دیگری آماده می‌شود؟

از ادغام میم‌فای تا افزایش تعداد کیف‌پول‌ها؛ سویی برای رالی دیگری آماده می‌شود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت سویی (SUI) با افتی ۱۱ درصدی در این هفته به ۱.۸۴ دلار رسیده، اما طی ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱.۴ درصدی را تجربه کرده است.

این کاهش قیمت پس از یک صعود قوی در ماه سپتامبر رخ داده که قیمت سویی را به بالای ۲.۳۰ دلار رسانده بود. با افزایش نوسانات، برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است قیمت فعلی را فرصتی مناسب برای ورود به بازار تلقی کنند.

سویی در اوایل آگوست با حمایت شرکت گری‌اسکیل (Grayscale)، رشد قابل‌توجهی داشت که دیدگاه مثبتی درباره تراکنش‌های سریع و قابلیت قراردادهای هوشمند آن ایجاد کرد. این رشد باعث شد قیمت سویی طی دو ماه ۳۶۰ درصد افزایش یابد و به ۲.۳۰ دلار برسد.

به تازگی، سویی با اعلام ادغام بازی تلگرامی میم‌فای (MEMEFI) در این شبکه، دوباره در کانون توجه‌ها قرار گرفته است. البته این خبر تاثیر چشمگیری بر تعداد تراکنش‌های روزانه، که ویژگی اصلی سویی محسوب می‌شود، نداشته و تراکنش‌های روزانه آن از ۴.۸ میلیون به ۴.۶ میلیون کاهش یافته است.

Ramzarzخرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید SUI

با این حال، تعداد کیف‌پول‌های جدید در اکوسیستم سویی از ۹۰ هزار به ۱۳۰ هزار افزایش یافته که نشان‌دهنده ایجاد علاقه تازه به این شبکه است. این موضوع همزمان با کاهش قیمت سویی، که به اعتقاد معامله‌گران فرصتی برای خرید محسوب می‌شود، نویدبخش رشد است.

در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) در چرخه قبلی به بالای ۷۰ رسید و شرایط اشباع خرید را نشان داد، این اندیکاتور اکنون در سطحی پایین‌تر قرار دارد که ممکن است به جذب خریداران جدید کمک کند.can-sui-repeat-its-360-surge-after-recent-13-loss-assessing

همچنین، تیم سویی اعلام کرده که مشکل توزیع پاداش‌های استیکینگ از تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۳۰ به وقت UTC و همزمان با آغاز ایپاک (Epoch) ۵۶۴ رفع خواهد شد. این مشکل به‌دلیل باگی در تغییر ایپاک از ۲۴ اکتبر ایجاد شده و باعث توقف توزیع پاداش‌های ایپاک‌های ۵۶۰ تا ۵۶۳ شده بود.

با وجود این وقفه، هیچ پاداش یا سرمایه‌ای از بین نرفته است. سویی توصیه کرده تا زمان آغاز ایپاک جدید از آن‌استیک کردن دارایی‌ها خودداری شود تا کاربران پاداش‌های معوقه را از دست ندهند.

انتظار می‌رود با رفع این مشکل، اعتماد سرمایه‌گذاران بازگردد و این وضعیت، به بهبود قیمت سویی منجر شود. با افزایش کیف‌پول‌های جدید و عدم وجود فشار فروش، احتمال بازیابی قیمت برای سویی وجود دارد و ممکن است به زودی شاهد صعود آن به ۲ دلار باشیم. در صورتی که احساسات بازار بهبود یابد، سویی حتی می‌تواند سقف تاریخی جدیدی را ثبت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا