بازی

ازرا میلر ستاره فیلم The Flash به دزدی متهم شده است

ازرا میلر ستاره فیلم The Flash به دزدی متهم شده است

در ماه‌های گذشته حاشیه‌های زیادی پیرامون ازرا میلر (Ezra Miller)، ستاره فیلم فلش (The Flash)، وجود داشته و اکنون این بازیگر به سرقت جنایی متهم شده است.

در تاریخ ۱ می (۱۱ اردیبهشت) ساختمانی در شهر استمفورد مورد سرقت قرار گرفت و پلیس ایالت ورمانت از این موضوع مطلع گردید. مالکین خانه بیرون بودند و در این مدت چند بطری الکل از این خانه‌ آن‌ها دزدیده شده بود. پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته و جمع‌اوری مدارک کافی، اکنون ازرا میلر به این سرقت متهم شده است.

مطلب پیشنهادی:لباس‌های جدید آثار دی‌سی چگونه از کمیک‌ها الهام گرفته‌اند؟لباس محبوب شما کدام یک بوده است؟
لباس‌های جدید آثار دی‌سی چگونه از کمیک‌ها الهام گرفته‌اند؟

روز پیش حکم احضار این بازیگر نیز به دستش رسیده و باید در تاریخ ۲۶ سپتامبر در دادگاه حاضر شود. گزارشات پیشین رولینگ استونز نشان می‌دهند که میلر در مزرعه خود با یک مادر ۲۵ ساله و سه فرزند او زندگی می‌کند. میلر سلاح گرم نیز نگه‌داری می‌کند و فردی کودک یک ساله ساکن در مزرعه او را با گلوله‌ای در دهانش دیده بود. 

میلر در بهار امسال دوبار در هاوایی توسط پلیس به جرم‌های آزار و اذیت و حمله درجه دوم دستگیر شده بود. همچنین چند خانم ازرا میلر را به خشونت خانگی و آزار و اذیت جنسی متهم کرده‌اند ولی در این زمینه اطلاعات چندانی در دسترس قرار ندارد. حاشیه‌های این بازیگر روی فیلم فلش نیز بسیار تاثیر گذار بوده و تا چندی پیش سرنوشت آن مشخص نبود.

بازیگر فیلم فلش

با این وجود دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل وارنر برو دیسکاوری، اعلام کرده که فیلم فلش همچنان در سینماها به اکران در خواهد آمد. او اعلام کرد که فیلم‌های The Flash، شزم ۲ و Black Adam را تماشا کرده و برای آن‌ها بسیار هیجان زده است. در حال حاضر کمپانی قصد دارد فیلم فلش را در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر) اکران کند. 


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا