تکنولوژی

ارائه ۱۰۰ هزار استرداد بدون جریمه به مشتریان پروازهای داخلی علی‌بابا

ارائه ۱۰۰ هزار استرداد بدون جریمه به مشتریان پروازهای داخلی علی‌بابا

«علی‌بابا» گزارش یک ساله استرداد بدون جریمه را منتشر کرد.

علی‌بابا، اولین شرکت گردشگری آنلاین در ایران بود که خدمت استرداد بدون جریمه را در اختیار کاربران خود قرار داد. استرداد بدون جریمه، یک نوع بیمه برای بلیت برای مسافران محسوب می‌شود که به موجب آن می‌توانند، بلیت سفر را بدون احتساب جریمه، لغو کنند.

بر اساس گزارش علی‌بابا، این شرکت در یک سال گذشته، 100 هزار استرداد بدون جریمه به مسافران پروازهای داخلی خود ارائه کرده است.

«علی‌اکبر سلطانلو»، معاون عملیات علی‌بابا، در رابطه با این محصول گفت: «گروهی از مسافران هستند که از سفر خود اطمینان قطعی ندارند یا به هر علتی ممکن است شرایط سفرشان تغییر‌کند و سفر لغو شود. اما از طرفی، با توجه به کمبودهای ناوگان هوایی داخلی، لازم است که بلیت سفر خود را پیش از اطمینان قطعی از سفر رزرو کنند. استرداد بدون جریمه محصولی است که به این گروه از افراد کمک می‌کند تجربه مطمئن‌تری از سفر داشته باشند.»

او افزود: «به زودی دایره تاثیر این محصول بیشتر می‌شود و کاربران در آینده نزدیک می‌توانند روی همه محصولات سفر، از گزینه استرداد بدون جریمه استفاده کنند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا