بازی

ادگار رایت معتقد است آبری پلازا می‌تواند بازیگر جدید نقش لارا کرافت باشد

ادگار رایت معتقد است آبری پلازا می‌تواند بازیگر جدید نقش لارا کرافت باشد

آبری پلازا که بیشتر برای بازی در عناوین کمدی مانند سریال Parks and Creation شناخته می‌شود، اخیرا در فیلم Emily the Criminal به ایفای نقش پرداخته که اوایل سال ۲۰۲۲ در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. گویا ظاهر او در عکسی از مجله MovieMaker تا حدی شبیه به لارا کرافت بوده است، و در همین راستا همکارش ادگار رایت، کارگردان فیلم‌های Last Night in Soho و Baby Driver، فکر می‌کند او گزینه مناسبی برای ایفای این نقش در فیلم بعدی Tomb Raider خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

پلازا به مناسبت فیلم جدیدش در برنامه جیمی فلن حضور پیدا کرده و درباره تجربه حضورش در فیلم Emily the Criminal به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر صحبت کرده است. وی توضیح داد عکسی که برای مجله MovieMaker گرفته باعث شده تا ادگار رایت از او به عنوان بازیگر جدید شخصیت لارا کرافت یاد کند. وی در این عکس لباس‌ها و ظاهری شبیه به لارا کرافت در سری بازی‌های Tomb Raider دارد. پلازا در همین باره گفت:

دوستم ادگار رایت آن عکس را دید و به من پیام داد و گفت:« خدای من، تو لارا کرافت جدید هستی؟ تو در توم ریدر جدید هستی؟» من گفتم نه ادگار این فیلم جدید من، «امیلی جنایتکار» است. رایت واقعا فکر می‌کرد که من برای بازی در فیلم Tomb Raider جدید انتخاب شده‌ام. سپس این موضوع را دنبال کردم و فهمیدم آن‌ها واقعا به دنبال یک بازیگر جدید برای این نقش هستند.

لارا کرافت

آلیسیا ویکاندر در سال ۲۰۱۸ به عنوان لارا کرافت در فیلم توم ریدر بازی کرده بود و قرار بود این نقش را در دنباله آن به کارگردانی میشا گرین (خالق سریال Lovecraft Country) ایفا کند. چندی پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد دنباله فیلم Tomb Raider با بازی آلیسیا ویکاندر ساخته نخواهد شد. کمپانی MGM تا ماه اردیبهشت می‌توانست ساخت این فیلم را آغاز کند، اما اکنون حقوق مربوط به فیلم Tomb Raider را از دست داده و آلیسیا ویکاندر نیز از پروژه جدا شده است. البته این موضوع به معنی پایان کار این مجموعه در سینما نیست و درحال حاضر چند استودیو به دنبال خرید حقوق توم ریدر هستند.

با این اوصاف احتمال دارد که آبری پلازا به عنوان بازیگر جدید نقش لارا کرافت در فیلم بعدی این فرانچایز انتخاب شود، اما تا آن زمان باید منتظر اخبار جدید بمانیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا