رمز ارز

اختلاف ایلان ماسک و دوج کوین بر سر توییتر!

زمان مطالعه: دقیقه

بیلی مارکوس (Billy Markus)، خالق دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، در جدیدترین توییت خود به طعنه نوشت که دیگر ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس را دوست ندارد؛ چون پس از توافق ناموفق توییتر، رسانه‌ها در مورد او چیزهای بدی می‌گویند!
توییت او پاسخی بود به پست حساب کاربری Whole Mars Catalog که بیان می‌کرد در حال نوشتن یک مقاله‌ درباره افرادی است که تسلا را خریداری کرده‌اند؛ چون ماسک را دوست دارند. البته این حساب مشخص نکرده که موضوع، سهام تسلا است یا خودرو واقعی.
ماسک بلافاصله وارد تاپیک شد و نظر خود را در مورد این وضعیت بیان کرد. به گفته ماسک، رسانه‌ها برای گرفتن کلیک، سوگیری منفی شدیدی دارند و متاسفانه، موفق هم بوده‌اند. ماسک معتقد است به محض این‌که کاربران از ارائه ترافیک به وب‌سایت‌هایی که مقاله‌های فوق‌الذکر را منتشر می‌کنند، دست بکشند، «نفرت رسانه‌ای» نسبت به او پایان خواهد یافت.
حملات رسانه‌ای علیه ماسک پس از آن آغاز شد که او با توییتر در مورد درصد کاربران واقعی این پلتفرم درگیر شد. پس از آن، توییتر شکایتی را تنظیم کرد و از مدیرعامل تسلا خواست که این پلتفرم را به قیمت ۴۳ میلیارد دلار خریداری کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا