رمز ارز

احتمال ریزش قیمت دوج کوین چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آینده دوج کوین خوب به نظر نمی‌رسد. در درجه اول با نگاهی به شاخص‌های قیمتی می‌توان دید که کاهش قیمت این رمزارز محتمل بوده و این بار از حمایت جامعه خبری نیست.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج رایگان هدیه بگیری!
دریافت جایزه

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، باندهای بولینگر اولین علامت افت قیمت را نشان می‌دهند. با این حال، دوج کوین ممکن است با توجه به نزدیک بودن باندهای بولینگر که نوسانات پایینی را نشان می‌دهد، سقوط شدیدی را مشاهده نکند. ثانیا، روند صعودی Parabolic SAR در حال کاهش است و این اندیکاتور در آستانه بازگشت به یک روند نزولی فعال قرار دارد. اما برعکس این دو اندیکاتور، Squeeze Momentum پس از 45 روز صعودی شده است.dogecoin-doge-investors-preparing-for-selloff

با این حال، در گذشته نیز این شاخص در پیش‌بینی روند صعودی نسبتاً دقیق نبود؛ زیرا نوارهای سبز رنگ معمولاً در ابتدای نزول ظاهر شده و سپس ناپدید می‌شوند. به علاوه، با توجه به پایدار بودن ترس شدید در کل بازار رمزارزها که تقریباً یک ماه است به اوج خود رسیده، به نظر نمی‌رسد که این روند صعودی برای دوج کوین خیلی جدی باشد.

هولدرهای دوج کوین با بروز نشانه‌های حرکت نزولی در حال فروش دارایی‌های خود هستند. طبق داده‌های درون زنجیره‌ای، در حال حاضر، پیشنهاد فروش نسبت به خرید در بازار دوج کوین بسیار بالاتر است.dogecoin-doge-investors-preparing-for-selloff

در دفاع از این حرکت باید گفت که چنین کاری منطقی است؛ زیرا ارزش این دارایی دیجیتال در ماه‌های اخیر پیوسته در حال کاهش بوده است. به طور طبیعی، سرمایه‌گذاران هیچ دلیلی برای نگه داشتن دوج کوین پیدا نمی‌کنند و این در رفتار آنها هم منعکس می‌شود. اگر قیمت‌ها بیشتر کاهش یابد، که ممکن است طبیعی‌ترین نتیجه هم باشد، مطمئناً سرمایه‌گذاران تمایل به فروش بیشتر خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا