رمز ارز

احتمال افزایش قیمت ریپل چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ریپل (XRP) نزدیک به یک ماه است که کاهشی است و یک روند اصلاحی ثابت را نشان می‌دهد. در این روند نزولی، قیمت ریپل در بین دو خط روند نزولی گرفتار شده و یک کانال نزولی ایجاد کرده است. اگرچه روند قیمت شبیه یک روند نزولی ثابت است، اما این اصلاح بخشی از روند صعودی با نام الگوی پرچم می‌باشد.
احتمال افزایش قیمت ریپل چقدر است؟
الگوی پرچم یک الگوی نموداری در تحلیل تکنیکال است و زمانی مشاهده می‌شود که یک حرکت قیمتی قابل‌توجه برای یک ارز دیجیتال وجود داشته باشد و پس از یک دوره تثبیت یا حرکت خلاف روند، حرکت قیمتی دیگری در همان جهت حرکت اولیه رخ دهد. این الگو را پرچم می‌نامند؛ زیرا دوره تثبیت اغلب شبیه پرچمی روی میله است، حرکت قیمت اولیه نشان‌دهنده تیرک و دوره تثبیت نشان‌دهنده پرچم است.
در میان بهبود اخیر، ریپل در حال آزمایش مجدد خط روند مقاومت الگوی پرچم است. این تست مجدد معمولاً چرخه نزولی دیگری را در این الگو ایجاد می‌کند که می‌تواند قیمت ارز را به خط روند پایین‌تر بازگرداند.
با این حال، کندل صعودی قوی در 14 و 15 فوریه نشان می‌دهد که شتاب خرید میان کاربران این ارز بالا است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت XRP به زودی از خط روند بالاسری عبور کرده و سیگنال روند صعودی نمایان شود.
اگر کندل روزانه بالای خط روند بسته شود، معامله‌گران علاقه‌مند ممکن است به دنبال فرصتی برای ورود باشند. این صعود احتمالی ممکن است قیمت ریپل را به بالای 0.5 دلار برساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا