رمز ارز

اتریوم، آماده‌تر از همیشه برای اجرای به‌روزرسانی!

زمان مطالعه: دقیقه

تکمیل موفقیت‌آمیز آخرین شَدو فورک (Shadow Fork) نشان از آمادگی شبکه اتریوم برای مهاجرت به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) دارد. توسعه‌دهندگان اتریوم تکمیل موفقیت‌آمیز این پیش نیاز مورد نیاز برای ارتقای Merge را تایید کردند.
شدو فورک‌ها به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا فرضیات هماهنگ‌سازی تست استرس را برای اطمینان از ایمنی شبکه در طول رویداد Merge تضمین کنند. در راستای این رویداد، توسعه‌دهندگان اتریوم اولین شدو فورک را در 11 آوریل 2022 اجرا کردند. تقریباً شش ماه بعد، شرکت تحقیقاتی و مهندسی اتریوم Nethermind تأیید کرد که Mainnet-Shadowfork-13 موفقیت‌آمیز بوده که نشان‌دهنده آمادگی شبکه برای مهاجرت به الگوریتم اجماع اثبات سهام است.
این شبکه آزمایشی به توسعه‌دهندگان اتریوم اجازه می‌دهد تا اجرای نودها، استقرار قراردادها و آزمایش زیرساخت را مانند قابلیت‌های دیگر تمرین کنند. در نتیجه، شدو فورک به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که پیامدهای ارتقای شبکه را قبل از وقوع آن بسنجند.
به عنوان بخشی از به‌روزرسانی، جامعه نیز باید کلاینت‌های اتریوم خود را به‌روز کرده و ترکیبی از یک لایه اجرا و لایه اجماع را اجرایی کند. الکساندر هاپتنر، مدیرعامل صرافی رمزارز BitMEX نیز بر لزوم توجه دقیق در طول ارتقای اتریوم برای جلوگیری از توقف خدمات تاکید کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا