بازی

آیا نسخه‌های فیزیکی بازی Redfall دیسک ندارند؟

آیا نسخه‌های فیزیکی بازی Redfall دیسک ندارند؟

طرفداران هنوز در مورد اینکه آیا Redfall می‌تواند رکورد استودیو آرکین در ارائه بازی‌های عالی یکی پس از دیگری را حفظ کند یا خیر، مطمئن نیستند. به خصوص با تمام تغییراتی که در فرمول استودیو با ساختار جهان باز و تمرکز بر بحث کوآپ ایجاد شده است. با این حال، مایکروسافت و بتسدا در آستانه لانچ بازی تصمیمی گرفته‌اند که شاید برای همه جالب نباشد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که نسخه‌های فیزیکی Redfall در نهایت آنقدرها هم فیزیکی نخواهند بود. همانطور که در صفحه رسمی پشتیبانی بتسدا آمده، در پی‌سی نسخه‌های فیزیکی بازی با یک کد استیم ارائه می‌شود. در حالی که در ایکس باکس سری ایکس با یک کد Xbox Play Anywhere عرضه می‌شود که اجازه می‌دهد در سری اس نیز قابل بازی باشد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

Redfall

نمی‌توان انکار کرد که رسانه‌های دیجیتال در طول این سال‌ها به شدت از رسانه‌های فیزیکی پیشی گرفته‌اند، اما با این وجود، افرادی که ترجیح می‌دهند بازی‌های خود را به صورت فیزیکی داشته باشند، کم نیستند.

مخصوصاً با توجه به مشکلات مداوم بازی‌هایی که دارای قفل DRM هستند و به صورت بهینه اجرا نمی‌شوند. به این مورد، الزام همیشه آنلاین بودن در Redfall، حتی در حالت تک‌نفره را اضافه کنید تا بفهمید چرا طرفداران ناراضی هستند.

البته توسعه دهندگان بازی در توییتر منکر این قضیه شدند و اعلام کردند که خبر مربوط به فقدان دیسک بلوری در جعبه‌های نسخه فیزیکی بازی یک خطای ساده در به‌روزرسانی پست بلاگ این اثر بوده و برخلاف تصور، این عنوان با دیسک منتشر خواهد شد. Redfall در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای ایکس باکس و پی‌سی در دسترس خواهد بود و از روز اول روی گیم پس عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

بازی بعدی Civilization در ساخت است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا