رمز ارز

آیا شیبا هنوز ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بدون شک، یکی از موفق‌ترین میم‌کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو (SHIB)، رقیب اصلی دوج کوین (DOGE) از نظر ارزش بازار است. آیا هنوز ارزش دارد که به ارز دیجیتالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران را در سال 2021 ثروتمند کرد، باور داشته باشیم؟
در واقع، Shiba Inu تفاوت‌های زیادی با رقیب خود، دوج کوین دارد. جدیدترین آلت‌کوین بازار، فقط چهره یک سگ ژاپنی بامزه نیست، بلکه یک اکوسیستم کامل را پشت سر دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

مزایای شیبا اینو

در واقع، اکوسیستم Shiba Inu توانست به جایگاه برجسته‌ای در محیط بلاکچین، مانند DeFi (امور مالی غیرمتمرکز)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس دست یابد.
در سال 2021، شیبا با راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، ورود خود را به فضای دیفای نشان داد. صرافی غیرمتمرکز (DEX) امکان کسب درآمد از طریق تأمین نقدینگی، سهامداری و مبادلات توکن را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
همچنین در این سال، شیبا مجموعه NFT خود را راه‌اندازی کرد. این NFTها در بازی Shiboshi استفاده می‌شوند و دارندگان را قادر می‌سازند که با ویژگی‌های متفاوتی، مانند چشم لیزری، بازی کنند.
متاورس شیبا در سال 2022 ظاهر شد. این متاورس 100595 زمین خواهد داشت. متاورس شیبا، مسیری مانند مسیر بازیگران اصلی بازار، یعنی دیسنترالند و سندباکس، دارد.

معایب شیبا

یک دیدگاه واقع‌بینانه‌تر نشان می‌دهد که نکات ذکرشده در بالا، کمک چندانی به افزایش قیمت SHIB نکرده است. شیبا زمانی که شرط‌بندی‌ها حول محور ارزهای دیجیتال با مضمون سگ می‌چرخید، رشد کرد.
اینکه شیبا می‌تواند در زمانی که بازار بازدهی داشته باشد، رکورد تاریخی خود را شکست دهد، چندان قابل اعتماد نیست. حتی سوزاندن توکن برای خارج کردن SHIB از گردش، هیچ تأثیری نداشته است. عرضه توکن SHIB همچنان بالا است.
لازم به ذکر است که بازار نزولی می‌تواند چند ماه دوام بیاورد و در این زمان به خاطر کمبود نقدینگی، میم‌کوین‌هایی مثل شیبا طرفداران زیادی خواهند داشت. بنابراین بهتر است شیبا اینو را فراموش نکنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا