رمز ارز

آیا زمان لیست شدن بیبی‌ دوج در بایننس فرا رسیده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از انتشار یک تیزر تبلیغاتی که در آن به لیست شدن توکن BabyDoge در یکی از پنج صرافی برتر اشاره شده بود، قیمت این رمزارز یک رشد تقریبا 12 درصدی را تجربه کرد.
به گزارش رمزارز نیوز، حساب رسمی توکن BabyDoge در توییتر اعلام کرد که در هفته آینده قرار است این توکن در یکی از پنج صرافی برتر ارزهای دیجیتال لیست شود، اما در این اطلاع‌رسانی نام این صرافی اعلام نشده تا کاربران این فرصت را داشته باشند که حدس بزنند این صرافی کدام است.
برخی از کاربران توییتر در نظرات خود پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است این صرافی، کراکن یا کوکوین باشند که به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را در بین پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال در اختیار دارند. بر اساس رتبه‌بندی وبسایت CoinMarketCap، بایننس به عنوان بزرگترین صرافی رمزارزی، در رتبه اول و بعد از آن کوین‌بیس در رتبه دوم قرار دارد، بیتفینکس نیز در رتبه پنجم برترین صرافی‌های رمزارزی ایستاده است.
بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته، BabyDoge تقریباً 12 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده استآیا زمان لیست شدن بیبی‌ دوج در بایننس فرا رسیده است؟در گذشته نیز، تیم BabyDoge با انتشار تیزری، خبر از لیست شدن توکن خود در یکی از 10 پلتفرم برتر ارز دیجیتال داده بود. بعداً مشخص شد که این پلتفرم، پلتفرم معاملات اسپات Bybit بوده است. این میم کوین محبوب، اخیراً به پلتفرم معاملاتی Deepcoin مستقر در سنگاپور نیز اضافه شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا