بازی

آپدیت جدید بازی PUBG منتشر شد

آپدیت جدید بازی PUBG منتشر شد

به‌روزرسانی شماره ۱۹.۱ بازی PUBG بالاخره از راه رسید که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید از جمله رویداد کراس‌اوور Assassin’s Creed را به همراه دارد.

این آپدیت شامل یک سلاح جدید MP9 (اولین SMG تمام اتوماتیک)، یک وسیله نقلیه جدید که با آن به سرعت از جاده‌ها عبور می‌کنید و تجهیزات تاکتیکی Blue Chip Detector می‌شود که جای اسلات سلاح اصلی را می‌گیرد اما می‌توان از آن برای اسکن دشمنان در شعاع ۱۰۰ متری استفاده کرد و ۱۲ دشمن نزدیک را روی نقشه پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State

کرافتون در رابطه با به‌روزرسانی جدید گفت:

زمان آن فرا رسیده که فصل بعدی بازی PUBG: Battlegrounds را کاوش کنید، زیرا آپدیت ۱۹.۱ به طور رسمی برای بازیکنان رایانه شخصی و کنسول در سراسر جهان منتشر شده است!
با MP9 جدید دشمنان را شکست دهید، جاده‌ها را با آژیرهایی که در ماشین Pillar Security به صدا در می‌آیند، به سرعت طی کنید و دشمنان را با Blue Chip Detector پیدا کنید و در حین کشف نفوذ مبهم و تاریک Abstergo در Haven، به سبک Assassin’s Creed دل را به دریا بزنید.

همچنین فرصت خواهیم کرد تا 1500hp Folding Shield را در این به‌روزرسانی تجربه کنیم و یک بار دیگر بر نقشه Haven فرود بیاییم.

رویداد کراس‌اوور پابجی با Assassin’s Creed که تبلیغات گسترده‌ای برای آن شده بود نیز اکنون آغاز شده است. Abstergo Industries با یک دستگاه پنهان انیموس (Animus) و لبه‌های مخصوص Leap of Faith که به صورت استراتژیک روی پشت بام ساختمان قرار گرفته، به نقشه هِیون (Haven) حمله کرده است و فرصتی را برای کسب جوایز تزئینی از طریق گیم‌پلی فراهم کرده است.

PUBG: Battlegrounds از زمانی که در ژانویه ۲۰۲۲ رایگان شد، روزانه ۸۰ هزار بازیکن جدید جذب خود می‌کند. Krafton با تایید ارقام جدید در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که سود خالص شرکت در مقایسه با سه ماه مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است، با وجود اینکه سود عملیاتی و درآمد هر دو به ترتیب ۶.۹ درصد و ۷.۸ درصد کاهش یافتند.

پابجی

در افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ قرار است بازی علمی تخیلی جدید Unknown Worlds معرفی شود که سال ۲۰۲۱ توسط کرافتون خریداری شده بود. همچنین در این نمایش، شاهد نگاه جدیدی به بازی ترسناک The Callisto Protocol یعنی Striking Distance و البته «گلن اسکافیلد» کارگردان بازی Dead Space خواهیم بود که کرافتون وظیفه انتشار آن را برعهده دارد.

کرافتون اخیراً اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی جدید بر اساس کتاب فانتزی کره‌ای The Bird That Drinks Tears است.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا