بازی

آرت‌ورک کلیدی بازی Armored Core 6 لو رفت

آرت‌ورک کلیدی بازی Armored Core 6 لو رفت

آرت‌ورک کلیدی Armored Core 6 به لطف شخصی در ردیت با استفاده از ترفند «پیش نصب» در ایکس باکس فاش شده است.

اگرچه هنوز چیز زیادی از این عنوان، به جز تریلر رونمایی که فرام سافتور در سال گذشته به اشتراک گذاشت، ندیده‌ایم، به نظر می‌رسد که طبق برنامه‌ریزی برای انتشار در سال جاری پیش برود.

روز گذشته Armored Core 6 در کشور کره جنوبی رتبه‌بندی سنی دریافت کرد که نشان می‌داد به پایان پروسه ساخت نزدیک شده و اکنون آرت‌ورک کلیدی لو رفته است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

کاربر Eliwats17 در سابردیت بازی تصویری از صفحه تلویزیون خود را به اشتراک گذاشته که آرت‌ورک کلیدی Armored Core 6 را نشان می‌دهد. به گفته او، از ترفند پیش نصب استفاده کرده که به او اجازه داده روی بازی کلیک کنند و برای اولین بار نگاه اجمالی به Key Art بندازد.

مشخص نیست که ترفند مورد استفاده واقعاً چه کاری انجام می‌دهد، اما به نظر می‌رسد که فقط باعث می‌شود ایکس باکس شما فکر کند که بازی نصب شده و به شما اجازه می‌دهد روی آن کلیک کنید.

اگرچه تصویری که Eliwats17 به اشتراک گذاشته بود از روی صفحه نمایش گرفته شده بود و تقریبا بی‌کیفیت بود، کاربر توییتر Wario64 سپس موفق شد با همان تکنیک، نسخه تمیزتری از آرت‌ورک کلیدی پیدا کند.

آرت‌ورک کلیدی بازی Armored Core 6 لو رفت - lastech

در مورد این تصویر باید گفت که هیچ چیز جدیدی در مورد بازی ارائه نمی‌دهد، حتی اگر یک اثر هنری بسیار چشمگیر باشد. یکی از ربات‌های بازی را نشان می‌دهد که در مقابل برخی سازه‌های عجیب و غریب که در نور بنفش و زرد غرق شده‌اند، زانو زده است.

حتی اگر Armored Core 6 بسیار متفاوت از بقیه بازی‌های اخیر FromSoftware باشد، بسیار شبیه آرت‌ورک کلیدی چندین بازی سولزبورن سازنده‌هاست، چیزی که طرفداران در سابردیت به آن اشاره کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که همه آن‌ها به طور برجسته دارای یک رنگ هستند، در حالی که شخصیت قهرمان پس از اینکه ظاهراً یک نبرد بزرگ را پشت سر گذاشته، زانو می‌زند یا جلوی دوربین می‌نشیند.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا