بازی

آخرین بسته الحاقی OlliOlli World ماه آینده منتشر می‌شود

آخرین بسته الحاقی OlliOlli World ماه آینده منتشر می‌شود

OlliOlli World آماده دریافت دومین و آخرین بسته الحاقی خود در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) است و استودیو Roll7 پیش از عرضه، نگاه دقیق‌تری به جست و خیزهای اسکیت‌بردینگ در آسمان ارائه کرده است.

بسته Finding the Flowzone عنوان اسکیت‌بردینگ تحسین شده را به ارتفاعات رادلاندیا (Radlandia) می‌برد و بازیکنان در یک قایق شناور روی ابرها در کنار Radmospheric Three پرسه می‌زنند. این سه نفر شامل کاپیتان اسکوید، پروفسور پلانکس و کریستوفر لیخت می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!اسکیت‌سوارانی تا دندان مسلح!
بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!

در نهایت، هدف رسیدن به شهر افسانه‌ای رادلانتیس، دیدار با Gail Force و رقابت در Skate Godz برای کسب جام رقبای رادلانتیس است. با این حال، بازیکنان ابتدا باید دوره‌هایی را که در میان ابرها چیده شده، با برخی از مناظر آشنای رادلاندیا که زمینه را فراهم می‌کنند، بگذرانند.

این دوره‌ها توسط باد کنترل می‌شوند و بازیکنان باید از مناطق بادگیر جدید استفاده کنند تا از موانع عبور کنند، حتی وارونه اسکیت کنند تا مسیرهای پنهان را پیدا کنند.

استودیو Roll7 می‌گوید که مکانیک جدید قصد دارد هر چیزی را که در طول بازی اصلی آموخته‌اید، ارتقا دهد و به شما فرصت‌های جدیدی بدهد تا ترفندهای بیشتری انجام دهید و امتیازات بالاتری کسب کنید.

بسته Finding the Flowzone مسیرهای Burly جدیدی نیز معرفی خواهد کرد. مسیرهایی که برای ارائه چالش‌های سخت‌تر فراتر از مسیرهای اصلی و Gnarly طراحی شده‌اند. به علاوه طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید نیز در راه هستند.

بازی OlliOlli World که بهمن ماه سال گذشته عرضه شد، مورد استقبال اکثر منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب نمره‌های بالایی شد. بسته الحاقی Finding the Flowzone در تاریخ ۱۱ آبان برای پلی‌ استیشن ۴ و ۵، ایکس‌ باکس سری X/S، ایکس‌باکس وان، سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟یک بازی مستقل درخشان دیگر
اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا