شبكه اجتماعی

توضیحات اینستاگرام درباره اختلال دیروز در این پلتفرم

این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس که متعلق به شرکت متا پلتفرمز است، در توییتی اعلام کرد این مشکل را هشت ساعت پس از این که اعلام کرد در حال بررسی اختلالات گزارش شده در این پلتفرم است، برطرف کرده است. طبق اطلاعات وب سایت رصد قطعی داون دتکتور، گزارش این مشکل صبح دوشنبه افزایش پیدا کرده بود و کاربران اینستاگرام از تعلیق تصادفی حساب‌هایشان، تغییرات موقتی شمار هواداران و گیر کردن مرتب اپلیکیشن، خبر داده بودند.

به گزارش lastech از ایسنا، با این حال، به نظر رسید بعضی از کاربران حتی پس از این که اینستاگرام اعلام کرد مشکل حل شده است، با مشکل روبرو بودند که باعث عصبانیت آنها شده بود. بعضی از کاربران اعلام کردند کدی که به آنها پیامک می‌شود تا بتوانند وارد حساب خود شوند را دریافت نکرده‌اند.

اطلاعات داون دتکتور نشان داد ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه بعدازظهر به وقت نیویورک، همچنان شمار بالایی از کاربران نسبت به اوج اختلالات که صبح دوشنبه گزارش شده بود، با اختلال در دسترسی به اینستاگرام روبرو بودند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هفته گذشته پیام رسان واتس‌اپ که متعلق به متاست، با اختلال گسترده روبرو شده بود و ده‌ها هزار کاربر مشکل در ارسال و دریافت پیام را گزارش کرده بودند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا