بازی

اسکارلت جوهانسون و لارنس فیشبرن به انیمیشن Transformers اضافه شدند

اسکارلت جوهانسون و لارنس فیشبرن به انیمیشن Transformers اضافه شدند

انیمیشن Transformers Oneچندی پیش در رویداد CinemaCon توسط پارامونت معرفی شد و تاکنون به جز تیم بازیگران اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. طبق گزارش‌های اخیر، اسکارلت جوهانسون و لارنس فیشبرن به این پروژه اضافه شده‌اند و قرار است با کریس همسورث همبازی شوند.

مطلب پیشنهادی:۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌انددنیای انیمیشن که فقط مال دیزنی نیست!
۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌اند

این انیمیشن که برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۲۴ (۲۹ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده، مخاطبان را به سیاره Cybertron می‌برد، جایی که در نهایت قرار است به تاریخچه کامل Transformers در نسخه مدرن این فرانچایز بپردازد. در فیلم‌های قبلی Transformers بیشتر شاهد چند فلش‌بک‌ تصادفی از آن بودیم.

اکنون می‌دانیم که چه شخصیت‌هایی از دنیای Transformer در آن حضور دارند و چه بازیگرانی این نقش‌ها را ایفا می‌کنند. کریس همسورث نقش اصلی آپتیموس پرایم، رهبر اتوبات‌ها را ایفا می‌کند که این بار برخلاف دفعات قبل پیتر کالن صداپیشگی این شخصیت را برعهده ندارد و برایان تایری هنری نقش دشمن مقابل او، مگاترون را بازی خواهد کرد.

انیمیشن Transformers

شخصیت‌های آشنای دیگر این انیمیشن شامل بامبلبی (با صداپیشگی کیگان-مایکل کی) و سنتینل پرایم (با بازی جان هم) می‌شوند. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، اخیرا اسکارلت جوهانسون و لارنس فیشبرن نیز به جمع بازیگران انیمیشن Transformers اضافه شده‌اند که قرار است به ترتیب نقش Elita و Alpha Trion را بازی کنند.

همچنین در مراسم سینما کان پارامونت تریلر جدیدی از فیلم لایو اکشن Transformers: Rise of the Beasts منتشر کرده که قرار است در ۹ جولای ۲۰۳۴ ( ۱۸ تیر ۱۴۰۲) اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا